800
۰
رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان مهرستان خبر داد؛

ساخت ۴۵۰ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در مهرستان

محمد سعید ملازهی گفت: در حال حاضر ۴۵۰ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در این شهرستان در دست ساخت است که با اقدامات مطلوب صورت گرفته تعداد واحدها فراتر از برنامه پیش بینی شده سال نخست اجرای این طرح در منطقه یعنی ۳۲۶ واحد است.
ساخت ۴۵۰ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در مهرستان
به گزارش شستون به نقل از عصرهامون؛ محمد سعید ملازهی، رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان مهرستان در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون بیان کرد: طرح ملی نهضت مسکن به عنوان یکی از مهمترین و تاثیرگذارترین طرح‌های دولت سیزدهم نه تنها مردم را خانه دار می کند بلکه موجی از امیدواری در جامعه را رقم زده است زیرا فرصت بسیار مناسبی را برای رونق تولیدو اشتغال نیز فراهم کرده است.

وی ادامه داد: از مجموع پروژه های در دست ساخت طرح نهضت ملی مسکن در مهرستان ۱۲۷ واحد با پیشرفت فیزیکی بیش از ۸۰ درصد تا پایان سالجاری آماده بهره برداری می شود.

رییس اداره راه و شهرسازی مهرستان کل ثبت نام کنندگان طرح نهضت ملی مسکن در این شهرستان را بیش از سه هزار و ۵۹۲ نفر ذکر کرد و گفت: از مجموع کل ثبت نام کنندگان ۹۲۹ واجد شرایط شناخته شدند که ۸۰۰ نفر از آنان تاکنون تایید نهایی شده اند.

ملازهی با بیان اینکه ۴۵۱ نفر از مجموع متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن مهرستان اقدام به واریز کرده اند، افزود: سهمیه این شهرستان از این طرح ساخت یک هزار واحد در طی چهار سال است.

انتهای پیام/
يکشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۰۷:۳۰
کد مطلب: 25934
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *