800
۰
به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج

غبار روبی مزار شهدا به مناسبت هفته بسیج در سراوان

به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج مراسم غبار روبی و عطرافشانی مزار شهدا در شهرستان سراوان با حضور امام جمعه، فرماندار، فرمانده سپاه شهرستانی سراوان، رئیس بنیاد شهید و جمعی از مسئولین و بسیجیان برگزار شد.
غبار روبی مزار شهدا به مناسبت هفته بسیج در سراوان
به گزارش شستون؛ به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج مراسم غبار روبی مزار شهدا در شهرستان سراوان با حضور امام جمعه، فرماندار، فرمانده سپاه شهرستانی سراوان، رئیس بنیاد شهید و جمعی از مسئولین و بسیجیان برگزار شد.

اسلامی رئیس بنیاد شهید شهرستان سراوان ضمن تبریک هفته بسیج و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران گفت: برگزاری مراسم غبار روبی و عطرافشانی مزار شهدا در هفته بسیج نمادی از تجدید میثاق قلبی است با آنانکه گنجینه های عظیمی هستند که با جانفشانی و از خود گذشتگی برای کشور بالندگی، اقتدار و غرور آفریدند. از این رو ضمن بزرگداشت مقام والای تمامی شهدا و ایثارگران با گلباران و عطرافشانی گلزار مطهر شهدا که نمادی ملموس از فرهنگ ایثار و شهادت و مقاومت است، ذره ای از دین خود را به شهدا و خانواده های معظم ایشان ادا می کنیم و مقام شامخ تمامی خانواده های صبور و مومن شهدا و ایثارگران معظم را ارج می نهیم.

حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری امام جمعه شهرستان سراوان ضمن گرامیداشت هفته بسیج گفت: این مناسبت ها و نامگذاری ها در حقیقت یک نقطه اتکا و تفکری است برای اینکه بدانیم در راه اعتلای نظام جمهوری اسلامی چه اقدامات و جانفشانی ها صورت گرفت. 

وی با اشاره به اغتشاشات و موضوعات اخیر ادامه داد: دشمن امروز با تمام توان خود به میدان فرهنگی و اعتقادی آمده و اصل دین ما را نشانه گرفته است و ما باید با دقت و بصیرت خود آن را خنثی کنیم، امروز پیشرفت اسلام برای هیچ کس پوشیده نیست به همانصورت که از چندین کیلومتری زاهدان مسجد مکی کاملا واضح و مشخص است و همچنین سایر مساجد دیگر در استان، اینها نشان دهنده پیشرفت اسلام است و ما باید از آن مراقبت کنبم چرا که دشمن اسلام را نشانه گرفته است.

انتهای پیام/



 
پنجشنبه ۳ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۵۵
کد مطلب: 25966
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *