800
۱
در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت

نصب بنرهای مزین به تمثال شهدا در چهار نقطه از میدان های اصلی شهر سراوان

عمده اهداف این حرکت معنوی زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا است و با اشاره به اینکه تبلیغات محیطی شهید و شهادت ذهن ها را معطوف به فرهنگ ایثار و شهادت می‌کند و جامعه آمادگی لازم در این رابطه را پیدا خواهد کرد
نصب بنرهای مزین به تمثال شهدا در چهار نقطه از میدان های اصلی شهر سراوان
به گزارش شستون؛ ايثار و شهادت، به عنوان يك فرهنگ متعالي در زمره ي عالي ترين مفاهيم الهي و نتيجه والاترين ارزش هايي مي باشند كه يك انسان متعهد مي تواند به آن مقام دست يابد. اين مفاهيم اثر گذار و حركت آفرين قادرند تا فضاي يك جامعه را بصورت گسترده تحت تأثير قرار دهند و والاترين بركات را براي آن به همراه داشته باشند. حقيقت امر آنست كه اگر رشادت ها و خدمات شهدا و ايثار گران بخوبي براي مردم معرفي گردد و به قالب هاي كليشه اي و بيان هاي ژورناليستي محدود نگردد، بيشترين و بهترين نتايج را به همراه خوهد داشت. تقويت باورهاي ديني و ملي كه امروزه جزء اصلي ترين مسائل اعتقادي و فرهنگي به حساب مي آيد و در رديف مهمترين وظايف ماست، از جمله مواردي است كه با معرفي و تعميق شخصيت، منزلت، عقايد و آرمان هاي ناب آن بزرگواران در سطحي فراگير تحت تأثير قرار مي گيرد. فلذا همه ما مديون شهداء و ايثار گران بوده و يكي از طرقي كه مي توانيم اداي دين نماييم، شناساندن همه جانبه آنان بر نسل هايي است كه شهداء و مسيري كه در آن ممارست داشته اند را بخوبي درك نكرده اند.

غلامعلی اسلامی سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان سراوان ضمن گرامیداشت هفته بسیج گفت: متعاقب برگزاری جلسه با شهردار سراوان در خصوص ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و مشارکت در نصب بنرهای مزین به تمثال شهدا در چهار نقطه از میدان های اصلی شهر سراوان بنر تصاویر شهدا نصب گردید.

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: شهرستان سراوان ۱۲۵ شهید و ۱۱۵جانباز و آزاده تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نموده است.

وی خاطرنشان کرد: عمده اهداف این حرکت معنوی زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا است و با اشاره به اینکه تبلیغات محیطی شهید و شهادت ذهن ها را معطوف به فرهنگ ایثار و شهادت می‌کند و جامعه آمادگی لازم در این رابطه را پیدا خواهد کرد این نوع کار بخش کوچکی از ترویج فرهنگ ایثار است.

انتهای پیام/



دوشنبه ۷ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۰۱:۲۵
کد مطلب: 25988
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *