800
۱
استاندار سیستان و بلوچستان:

اولین فضای ورزشی ویژه معلولان در زاهدان افتتاح می شود

حسین مدرس خیابانی گفت: فضای محیط شهری باید برای تردد معلولان مهیا شود در همین راستا اولین فضای ورزشی ویژه معلولین در پارک لاله زاهدان به زودی افتتاح خواهد شد.
اولین فضای ورزشی ویژه معلولان در زاهدان افتتاح می شود
به گزارش شستون به نقل از عصرهامون، حسین مدرس خیابانی، استاندار سیستان و بلوچستان در حاشیه بازدید از نمایشگاه دست سازه های معلولان بیان کرد: خوشبختانه استعدادهای بی‌نظیری در بین دانش آموزان استثنایی استان موجود است که فقط نیاز به دیده شدن دارد.
 
وی افزود: در استان سیستان و بلوچستان هم اینک میزان اشتغال بهزیستی از بسیاری سازمان ها بالاتر بوده که این امر نشان دهنده استعداد فراوان معلولان است.
 
استاندار خاطرنشان کرد: امروز ما تکلیف داریم در همه عرصه های اقتصادی و اجتماعی استعدادهای معلولان را به فعلیت برسانیم.
 
وی اظهار کرد: همچنین یکی از غرفه های خانه خلاق و گاراژ ملک شهر زاهدان در اختیار مدارس استثنایی قرار خواهد گرفت.
 
مدرس خیابانی تاکید کرد: با توجه به اهمیت تجهیز مدارس استثنائی مبلغ ۲ میلیارد تومان برای این مهم اختصاص یافت.
 
وی ادامه داد: فضای محیط شهری باید برای تردد معلولان مهیا شود در همین راستا اولین فضای ورزشی ویژه معلولین در پارک لاله شهر زاهدان به زودی افتتاح خواهد شد.
 
استاندار با بیان اینکه باید در تمام دستگاه های دولتی مسیر عبور و مرور ویژه معلولان تدارک شود، افزود: میز خدمت در هر یک از دستگاههای اجرایی جهت راهنمایی معلولان مستقر گردد.
 
وی اذعان کرد: ما کارآفرینان خوبی در استان سیستان و بلوچستان داریم که ارتباط این افراد با جامعه معلولیت در جهت اشتغالزایی این افراد بسیار موثر است.
 
انتهای پیام/
يکشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۵۵
کد مطلب: 26001
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *