800
۲
فرمانده انتظامی سیب و سوران خبر داد؛

دستگیری یک نفر از اعضای باند سرقت سیم برق در سیب و سوران

سرهنگ نوری فرید از دستگیری یکی از اعضای باند سرقت سیم برق و اعتراف آن به وجود باند چهار نفره سرقت سیم برق و همچنین اعتراف به موارد متعدد سرقت سیم و کابل برق در شهرستان های همجوار خبر داد.
دستگیری یک نفر از اعضای باند سرقت سیم برق در سیب و سوران
به گزارش شستون؛ سرهنگ نوری فرید، فرمانده انتظامی سیب و سوران در گفت وگو با خبرنگار عصرهامون بیان کرد: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت سیم و کابل‌های برق در سطح شهرستان و بروز مشکلاتی برای شهروندان، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران آگاهی سیب و سوران پس از انجام یک سری اقدامات و گشت زنی هدفمند در سطح حوزه استحفاظی موفق به دستگیری یکی از اعضای باند چهار نفره سارقان هنگام سرقت سیم برق شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه دیگر هم دستان آن فرد شناسایی شده اند، تصریح کرد: متهم در بازجویی‌ها به موارد متعددی سرقت سیم و کابل برق در شهرستان های سیب و سوران، سراوان و مهرستان اعتراف کرده و اظهار داشته است که به صورت یک باند چهار نفره سرقت های متعدد سیم و کابل برق را در شهرستان های سراوان سیب و سوران و مهرستان انجام داده است.

نوری با بیان این که متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شده، به شهروندان توصیه کرد: ضمن رعایت هشدار‌ های انتظامی در صورت مشاهده هرگونه رفت و آمد‌ های مشکوک افراد غریبه در محل سکونت خود مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/
دوشنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۳۲
کد مطلب: 26008
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *