800
۳
به مناسبت روز دانشجو

مراسم گرامیداشت 16 آذر ماه روز دانشجو در مجتمع آموزش عالی سراوان برگزار شد

دانشجویان موتور محرک جامعه هستند که بیداری و آگاهی دانشجویان منجر به بیداری و ترقی جامعه می شود، امروز نظام ما الارغم همه تهدید ها و تحریم ها توانسته است در تمامی صحنه ها حرفی برای گفتن داشته باشند.
مراسم گرامیداشت 16 آذر ماه روز دانشجو در مجتمع آموزش عالی سراوان برگزار شد


روز دانشجو، در ایران به ۱۶ ماه آذر اطلاق می‌شود. این روز، به یاد سه دانشجو (دو هوادار حزب توده ایران و یک هوادار جبهه ملی ایران) که هنگام اعتراض به دیدار رسمی ریچارد نیکسون معاون رئیس جمهور وقت ایالات متحده آمریکا و همچنین از سرگیری روابط ایران با بریتانیا، در تاریخ ۱۶ آذر ۱۳۳۲ (حدود چهار ماه پس از کودتای ۲۸ مرداد همان سال) در دانشگاه تهران شهید شدند، گرامی داشته می‌شود.

به گزارش شستون؛ به مناسبت شانزدهم آذر ماه روز دانشجو مراسمی در مجتمع آموزش عالی سراوان با حضور معاون سیاسی اجتماعی استاندار، فرماندار و دانشجویان شهرستان سراوان برگزار شد.

بامری معاون سیاسی اجتماعی استاندار ضمن تبریک روز دانشجو گفت: دانشجویان موتور محرک جامعه هستند که بیداری و آگاهی دانشجویان منجر به بیداری و ترقی جامعه می شود، امروز نظام ما الارغم همه تهدید ها و تحریم ها توانسته است در تمامی صحنه ها حرفی برای گفتن داشته باشند.

وی افزود: دانشجویان ما جهاد تبیین را سرلوحه کار خود قرار داده اند و قله های مهم علم و دانش را یکی پس از دیگری فتح خواهند کرد.

در این مراسم دانشجویان با تریبونی که در اختیارشان گذاشته شد نظرات و مشکلات خود را بیان نموده و همچنین بیزاری و انزجار خود را از استکبار و اغتشاشگران اعلام کردند.

انتهای پیام/

 
چهارشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۴۴
کد مطلب: 26013
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *