۲
امام جمعه سراوان:

سردار سلیمانی در ولایت مداری و رادمردی بی نظیر بود/ فرمانده جبهه مقاومت چهره‌ محبوب در جهان

حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری گفت: سردار سلیمانی در باب اخلاص، مجاهدت در راه خدا، دلسوزی نسبت به مومنان، رادمردی و مردانگی بی نظیر بود.

به گزارش شستون، مراسم گرامیداشت یاد و خاطره سردار رشید اسلام سردار حاج قاسم سلیمانی با حضور امام جمعه شهرستان و جمعی از مردم ولایت مدار این خطه از کشور در مسجد جامع علی این ابی طالب (ع) شهرستان برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری امام جمعه سراوان با بیان اینکه سردار سلیمانی در میدان مبارزه با نفس درون جهاد کرده و سربلند شده است، گفت: در باب اخلاص، مجاهدت در راه خدا، دلسوزی نسبت به مومنان، رادمردی و مردانگی بی نظیر بود.

وی افزود: فردی می تواند موفق باشد که در میدان مقابله با هوای نفس سربلند باشد؛ سردار دلها در مجاهدت درون بر هوای نفس غالب شد.

امام جمعه سراوان بیان کرد: فرمانده جبهه مقاومت در منطقه قوی ترین فرد از بعد امنیتی و چهره محبوبی است که یک میلیون قلب عاشق او هستند با تمام تجهیزاتی که در اختیار داشت بدون تشریفات سفر می کرد.

حجت الاسلام و المسلمین بامری تصریح کرد: دو میدان اصلی داریم که هر مسلمانی باید به خوبی مجاهدت کند تا سربلند شود، اصلی ترین میدان، میدان شیطان و مجاهدت با هوای نفس است و میدان بعدی مجاهدت با شیطان بیرون است.

وی با بیان اینکه آمریکا نماد اصلی ابولهب و‌فرعون است، خاطر نشان کرد: آمریکا در عالم شیطان است، هرکسی زیر پرچم شیطان باشد حزب شیطان است.

امام جمعه سراوان گفت: سردار سلیمانی یکی از چهره های درخشان رزم مقابل میدان های بیرونی است، از نوجوانی تا شهادت میدان به میدان، از سنگری به سنگر دیگر شبانه روز در حال مجاهدت بود.

حجت الاسلام و المسلمین بامری ادامه داد: امید است بتوانیم  شخصیت برجسته که در ولایت مداری، مردم داری، وحدت آفرینی، دلسوزی نسبت به مردم و تفکر بی نظیر است را سرلوحه کار و زندگی خود قرار دهیم.

انتهای پیام/
سه شنبه ۱۳ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۲۲
کد مطلب: 26033
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *