خانواده شهید ذوالعلی :

ما هرگز «موسوی» و «کروبی» را نمی‌بخشیم/ اگر سران فتنه نبودند آتش کهریزک هم روشن نمی‌شد

25 شهريور 1395 ساعت 13:28

پدر و برادر شهید ذوالعلی با اشاره به اقدامات فتنه‌گرانه خاتمی در سال 88 تاکید کردند: فتنه‌گران وقیح شده‌اند و ادعا می‌کنند که سران فتنه باید از حصر دربیایند و به قدرت بازگردند درحالی که آنها مدیون مردم‌اند و ما آنها را نخواهیم بخشید.


به گزارش شستون امیرحسین ذوالعلی برادر شهید امیرحسام ذوالعلی که در فتنه سال 88 بدست فتنه‌گران به شهادت رسید در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: ما  هرگز سران فتنه را نمی‌بخشیم و خون شهدای ما با عذرخواهی جبران نخواهد شد و سران فتنه قطعا باید محاکمه شوند.
ذوالعلی با اشاره به مشکلات جانبازان فتنه 88 و هزینه دادن مردم در سال 88 گفت: با وجود خسارت‌هایی که فتنه‌گران به کشور زدند چطور سران فتنه باید تطهیر شوند؛ ما هرگز از سران فتنه نخواهیم گذشت.
برادر شهید ذوالعلی ادامه داد: آقایانی که امروز طلبکار شده‌اند و تازه می‌گویند ما نمی‌بخشیم به این سوال پاسخ دهند که چه کسی اول آتش فتنه را روشن کرد، اگر آتش فتنه روشن نمی‌شد کسی هم به کهریزک نمی‌رفت و غائله کهریزک هم در کار نبود، تا زمانی که فتنه‌گران هتاکی نکرده بودند بسیج با آنها برخورد نداشت اما پس از پاره کردن عکس امام و راه‌انداختن غائله در عاشورای 88، خون بسیجی و غیر بسیجی به جوش آمد.
*متاسفانه برخی دولتمردان از فتنه‌گران حمایت می‌کنند
وی تصریح کرد: زمانی که فتنه‌گران به دستگاه امام حسین (ع) توهین کردند همه امام حسینی‌ها به میدان آمدند و از اهل بیت دفاع کردند، بنابراین سران فتنه باید بخاطر اقدامات‌شان در سال 88 محاکمه شوند اما متاسفانه خیلی از این آقایان دولتمرد از فتنه‌گران طرفداری می‌کنند.
*فتنه‌گران وقیح شده‌اند
ذوالعلی با اشاره به اقدامات فتنه‌گرانه خاتمی، با طرح این سوال که امروز خاتمی کجاست تاکید کرد: فتنه‌گران وقیح شده‌اند و ادعا می‌کنند که سران فتنه باید از حصر دربیایند و به قدرت بازگردند در حالی که آنها مدیون 80 میلیون ایرانی هستند و مردم تاوان اقدامات آنها را دادند.
این برادر شهید با اشاره به روحیه برادرش در مواجه با فتنه‌گران گفت: برادر من می‌گفت نباید این افرادی را که به خیابان آمدند، بزنید چون آنها فریب خورده‌اند و این درحالی بود که فتنه‌گران بر سر پدر جانبازم ریخته بودند و او را می‌زدند؛‌ بنابراین موسوی و کروبی چگونه می‌خواهند پاسخ خانواده شهدای فتنه را بدهند.
*هرگز سران فتنه را نمی‌بخشیم
وی تاکید کرد: ما از سران فتنه نمی‌گذریم و هرگز آنها را نخواهیم بخشید.

 
همچنین عباس ذوالعلی پدر شهید امیرحسام ذوالعلی در بخش دیگری از این گفت‌وگو تصریح کرد: سران فتنه چه اقدامی کرده‌اند که ما باید آنها را ببخشیم، آنها حتی یک عذرخواهی هم از مردم نکردند و به همه مردم ایران مدیون هستند اما متاسفانه می‌بینیم که امروز طلبکار هم شده‌اند.
پدر شهید ذوالعلی تاکید کرد: ما در مقابل سران فتنه نه از حقمان می‌گذریم و نه آنها را می‌بخشیم در حالی که برخی آقایان دولتی کار را رها کرده‌اند و می‌گویند سران فتنه باید از حصر دربیایند و این خیلی دردآور است. چرا که آنها رئیس جمهور همه مردم ایران و نه یک قشر خاص هستند.
* دل ما فقط به رهبر انقلاب گرم است
وی با تاکید بر اینکه باید برای حفظ انقلاب خون داد، تصریح کرد: برخی صحبت‌های رئیس جمهور برای یک قشر خاص است تا بتوانند در انتخابات 96 رای بیاورند و به همین دلیل یکطرفه صحبت می‌کنند.
پدر شهید ذوالعلی در پایان خاطرنشان کرد: چه مشکلات مالی برای ما باشد یا نباشد هیچکدام مهم نیست بلکه برای ما مهم حفظ اصول و دین است و دل ما فقط به رهبر انقلاب گرم است.
انتهای پیام/ت


کد مطلب: 2681

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/news/2681/هرگز-موسوی-کروبی-نمی-بخشیم-اگر-سران-فتنه-نبودند-آتش-کهریزک-هم-روشن-نمی-شد

شستون
  https://shastoon.ir