800
۰
رئیس بنکداران موادغذایی تهران:

قیمت شکر تا یک ماه دیگر به نرخ مصوب می رسد/ قیمت 3200 تومانی شکر در عمده فروش‌ها!

رئیس بنکداران موادغذایی تهران با بیان اینکه در حال حاضر قیمت شکر در حال کاهش است، گفت: نهایتا تا یک ماه دیگر به نرخ مصوب می رسد.
شکر
شکر
به گزارش شستون، محمد آقاطاهر رئیس بنکداران موادغذایی تهران در گفت و گو با خبرنگار «رازق» با اشاره به قیمت شکر در بازار، اظهار کرد: در حال حاضر قیمت شکر در حال کاهش است به دلیل اینکه دو محموله شکر خام رسید و برای تصفیه به کارخانجات رفت.
وی افزود: از طرف دیگر چغندرقند کشت شده نیز برای تبدیل به شکر در کارخانجات بسر می برد و این موارد باعث کاهش قیمت شده اند.
رئیس بنکداران موادغذایی تهران با بیان اینکه در آینده نزدیک با کاهش بیشتر قیمت مواحه خواهیم شد تا به حد مصوبه برسد، گفت: در حال حاضر قیمت شکر در عمده فروشی ها حداکثر سه هزار و 200 تومان می فروشند.
آقاطاهر با اشاره به دلیل قیمت بالاتر شکر در خرده فروشی، بیان کرد: سود خرده فروشی ها قاعدتا خیلی بیشتر است و برخی از آن ها شکر را گران خریدند و به همین دلیل گران می فروشند اما  شکر جدید را که خرید می کنند قیمت ها زیر چهار هزارتومان و پس از فراوانی بیشتر به زیر سه هزارتومان خواهد رسید.
رئیس بنکداران موادغذایی تهران ادامه داد: شکر و چغندرقند در کشور تولید و کشت می شود اما با وجود کاهش میزان شکر در بازار واردات شکر خام آغاز شد که در کارخانجات به شکر سفید تبدیل می شود.
وی با بیان اینکه پیش بینی می شد شکر زودتر از این ارزان شود، گفت: بطور کل برای بازار نمیتوان زمان مشخص کرد اما وقتی چغندر قند وارد می شود قیمت ها افت می کند و کارخانجات از شکر ایرانی انباشته خواهند شد.
رئیس بنکداران موادغذایی تهران خاطر نشان کرد: اگر پشتوانه یا دپوی شکر در انبارها وجود داشته باشد آرامش خاطر بوجود خواهد آمد و قیمت ها افت خواهد کرد و نهایتا تا یک ماه دیگر به قیمت مصوب می رسد.
انتهای پیام/
شنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۵
کد مطلب: 2710
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *