800
۰

کینه جویی در اینستاگرام

فرمانده انتظامی سیرجان از دستگیری عامل انتشار تصاویر خصوصی در اینستاگرام خبر داد .
اینستا
اینستا
به گزارش شستون به نقل از   آرمان کرمان"؛ محمدرضا ایران نژاد  در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: در پی مراجعه خانمی به پلیس فتا مبنی بر ایجاد صفحه جعلی در اینستاگرام و درج مطالب کذب علیه ایشان و انتشار تصاویر خصوصی در صفحه جعلی ساخته شده , پرونده ای با این مضمون در پلیس فتا تشکیل شد.
وی افزود : با بررسی مستندات در خصوص موضوع جرم اقدامات فنی و پلیسی در خصوص کشف جرم آغاز که در همین حین فرد دیگری نیز با موضوع اتهامی مشابه مبنی بر ساختن صفحه جعلی در اینستاگرام به این پلیس مراجعه و اظهار داشت که فرد سازنده صفحه جعلی با تهدید قصد اخاذی از وی را دارد.
فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان افزود : با توان علمی و تلاش شبانه روزی و استفاده از امکانات فنی و پلیسی ، افراد دخیل در پرونده شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی تحت نظر قرار گرفته و تحقیقات از ایشان اغاز و نهایتا متهم اصلی که فردی 17 ساله و محصل است شناسایی و دستگیر شد .
ایران نژاد  بیان کرد : پس از انتقال متهم به پلیس فتا به بزه انتسابی معترف شد و انگیزه خود را از انجام این عمل مجرمانه داشتن کدورت با شاکیان و قصد تلافی کردن و تسویه حساب شخصی اعلام کرد که با بررسی محتوای پرونده ، تعداد 3 فقره پرونده دیگر نیز با موضوع مشابه کشف شد.
این مقام انتظامی با اشاره به کشف 5 فقره پرونده به شهروندان هشدارداد : از قرار دادن تصاویر و اطلاعات خصوصی خود در فضای مجازی جدا خودداری کنید و حتما برای گوشی خود قفل ایمنی و رمز گذاری فعال کنید تا در صورت سرقت و یا مفقود شدن کسی دسترسی به اطلاعات گوشی نداشته باشد .
انتهای پیام/
 
يکشنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۱۲
کد مطلب: 2731
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *