800
۰

حوادث کهریزک ماحصل قانون‌شکنی فتنه‌گران است/ فتنه‌گران نه تنها حاضر به عذرخواهی نیستند حتی طلبکار هم شده‌اند

کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به نامه عذرخواهی سعید مرتضوی دادستان سابق تهران در خصوص مسائل کهریزک در ایام فتنه 88 گفت: در خصوص اتفاقی که در کهریزک افتاد رهبر انقلاب و همه‌ی نیروهای انقلابی از مردم و خانواده‌های قربانیان این حادثه دلجویی کردند و آن را تقبیح کردند اما در این میان باید به یک سوال مهم پاسخ داد و آن این است که چه کسانی باعث اصلی به وجود آمدن حوادث کهریزک شدند؟
سراج
سراج
به گزارش شستون، رضا سراج کارشناس مسائل سیاسی در گفت‌وگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با اشاره به نامه عذرخواهی سعید مرتضوی دادستان سابق تهران در خصوص مسائل کهریزک در ایام فتنه 88 گفت: ما در فتنه 88 شاهد دو جریان بیرونی و داخلی بودیم؛ جریان بیرونی با انجام انقلاب رنگی به دنبال براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران بود.
 
وی با بیان اینکه جریان داخلی فتنه 88 جریانی قدرت طلب و سرکش نسبت به قانون و انقلاب بود افزود: این جریان انتخابات را بهانه‌ای برای محدودسازی رهبری قرارداده بود تا بتواند از طریق آن رهبری را گام به گام به عقب ببرد و اختیارات رهبر انقلاب را تعدیل کند.
 
کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به اینکه افراد نفوذی در داخل و شبکه همکار آن‌ها هم‌افزایی خوبی بین جریان داخلی و خارجی ایجاد کرده بودند اظهار داشت: این افراد با وقاحت تمام در مقابل قانون ایستادند و ضربه بزرگی به منافع ملی و امنیت داخلی کشور وارد کردند، اما هم‌چنان حاضر به عذرخواهی نیستند و تا حدودی طلبکار نظام هم شده‌اند.
 
سراج با بیان اینکه بازخوانی فتنه 88 می‌تواند  وقاحت و قانون شکنی‌ فتنه‌گران را برای همه ثابت کند عنوان کرد: در خصوص اتفاقی که در کهریزک افتاد رهبر انقلاب و همه‌ی نیروهای انقلابی از مردم و خانواده‌های قربانیان این حادثه دلجویی کردند و آن را تقبیح کردند اما در این میان باید به یک سوال مهم پاسخ داد و آن این است که چه کسانی باعث اصلی به وجود آمدن حوادث کهریزک شدند؟
 
وی افزود: باید به این مسئله پرداخت که چرا فتنه گران قانون شکنی کردند و دعوت رهبری برای ائتلاف قانونی را نادیده گرفتند.
 
کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: فتنه‌گران اولین فراخوان غیر قانونی خود را در 25 خرداد انجام دادند، این رویه تا 27 خرداد ادامه داشت و بعد از 29 خرداد ماه که رهبری در نماز جمعه همه را به بازگشت به قانون دعوت کردند، این افراد همچنان به رفتارهای قانون‌شکنانه خود ادامه دادند تا ماحصل آن حوادثی مثل کهریزک شود.
 
سراج گفت: نظام در حوادث فتنه 88 متحمل خسارات بزرگی شده و همه باید مطالبات خود در خصوص حوادث مربوط به فتنه را از سران فتنه که مسبب به وجود آمدن آن شدند، داشته باشند.
 
انتهای پیام/نج
 
چهارشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۱۰
کد مطلب: 2782
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *