800
۱

فیفا: هیچ کس نمی‌توانست پیروزی ایران را باور کند

سایت رسمی فدراسیون جهانی فوتبال در گزارشی گفت: برد تیم ملی فوتسال ایران همه را متحیر کرد.
t,jfhg
t,jfhg
به گزارش شستون به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تیم ملی فوتسال کشورمان بامداد امروز (پنجشنبه) دست به کار بزرگی زد و موفق شد در ضربات پنالتی، پرافتخارترین تیم فوتسال جهان یعنی برزیل را شکست دهد. سایت رسمی فیفا درباره این دیدار گزارشی نوشته در زیر آن را می‌خوانید.
ایران با شکست تیم رده نخست فوتسال جهان، فوتسال جهان را متحیر کرد. این درحالی بود که به نظر نمی‌رسید این بازی چندان رقابتی شود و برزیل می‌تواند راحت ایران را شکست دهد. در سالن کولیسئو بیسنتناریو، هیچ‌کس نمی‌توانست اتفاقی را که با چشمان خود دیده بود باور کند. پس از تساوی 4 - 4 دو تیم و در پایان ضربات پنالتی، این برزیل بود که باید به خانه برود. بیشتر از آن، هیچ‌کس نمی‌توانست باور کند که این بازی، پایان عمر ورزشی فالکائو با لباس زرد سلسائو است. این اتفاق نباید اینگونه رخ می‌داد. قرار بود فالکائو در جام جهانی فوتسال کارش را ادامه می‌داد.
بازیکنان تیم ایران در پایان به سمت فالکائو رفتند تا با او وداع کنند، سپس او را به بالا انداختند، به خاطر گل‌هایی که در فوتسال زده و نقشی که از خود در فوتسال به جای گذاشته است. فالکائو در این بازی سه گل از چهار گل تیمش را به ثمر رساند و استعداد خود را در گلزنی به خوبی نشان داد. این بازیکن که با گلزنی مقابل موزامبیک رکورد گلزنی‌اش را در جام جهانی تثبیت کرد، اکنون این تعداد را به عدد 48 رسانده است. او همچنین در مجموع پنج جام جهانی، 34 بار با پیراهن برزیل به میدان رفته است. شکست همیشه برای یک قهرمان سخت است.
سرجیو سرمربی برزیل درباره فالکائو می‌گوید: فالکائو بازیکن بزرگی است. نه تنها برای تیم ملی، بلکه برای جهان. اثر او بسیار بزرگ است اما اکنون به پایان کار خود با تیم ملی رسیده است. این نخستین باری است که نتوانستیم به  نیمه‌نهایی جام جهانی برسیم.
وی که از شکست مقابل ایران ناراحت بود اظهار داشت: بهترین بازی خود در این تورنمنت را به نمایش گذاشتیم اما در پنالتی شکست خوردیم. بدشانس بودیم که پنالتی آری گل نشد اما زندگی همین است و ما هم باید ادامه دهیم.
انتهای پیام/
پنجشنبه ۱ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۰
کد مطلب: 2817
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *