800
۰
یادداشت/

شهریور روز رژه تمام آرمان ها و اعتقادات جمهوری اسلامی بر علیه استکبار

خدا را شاکریم که امروز نیز بزرگ سربازانی حامی حریم کشور در آن سوی مرزها در حال جانفشانی برای تامین امنیت ایران اسلامی عزیزمان هستند.
ب
ب
به گزارش شستون به نقل از سنت نیوز؛31 شهریور هر سال یاد آور شکست حریم محترم مرزهای ایران اسلامی به دست رژیم بعثی صدام رئیس جمهور دیکتاتور عراق  می باشد.
همه ساله به یاد دوران مقدس این روز را گرامی و نیروهای مسلح برای اعلام آمادگی خود برای مقابله با دشمنان و بدخواهان نظام مانور قدرت برپا کرده و در انظار عموم مردم رژه می روند تا مشتی بر دهان استکبار جهانی و نااهلان داخلی بکوبند.
این قدرت نمایی امروز مرهون و مدیون جانفشانی های دیروز زنان و مردان غیوریست که انصافا تاریخ گواه با تمام عظمتش نتوانسته اخلاص و عظمت آنها را برای ما توصیف کند.
بزرگ دلاورانی که شرح حال قسمتی از زندگانیشان به پرفروش ترین کتاب ها تبدیل می شود و مرامشان نقل مجلس رندان عالم است.
کسانی که سر دادند تا سر ملت شریف ایران بالا بماند و سرخوردگی از عجانب برایمان حاصل نگردد؛ کسانی که مقاومت را از لفظ به معنا رسانده و ترجمه عملی ایستادگی را به جهان بشریت نمایاندند.
خدا را شاکریم که امروز نیز بزرگ سربازانی حامی حریم کشور در آن سوی مرز ها در حال جانفشانی برای تامین امنیت ایران اسلامی عزیزمان هستند.
کسانی که در عراق و سوریه میجنگند تا ما در شهرهای ایران آسوده باشیم و از گزند کفر و تکفیر مصون بمانیم؛ کسانی که روح و جانشان را بر کفه اخلاص نهاده اند و مخلصانه دفاع مقدس را همچنان ادامه می دهند.
صحبت از کسانیست که عاشق مبارزه با استکبار هستند؛ کسانی که فریاد می زنند و می گویند ما عاشق مبارز ه با اسرائیل هستیم.
کلام پیرامون کسانیست که میز مذاکره آنها با طاغوت های زمان در میدان عمل و در چارچوب اقتدار می گنجد و هیچ برنامه جامع اقدام مشترکی را با مستبدان عالم نمی پذیرند مگر مذاکرات به سبک برد باخت به نفع ایران اسلامی تمام شود.
کسانی که تا دیروز دست و پا می دادند تا زمین ندهیم و امروز جان و تنشان را فرسوده می کنند تا زمان بلوغ و بهار جمهوری ایلامی ایران فرارسد و میوه های خوش رنگ و لعاب آن جهان را مدهوش و حیران زیبایی و عظمت ایران نمایند.
صدام ها در هر زمانی هستند اما مهم ترین مطلب برای یک بچه مسلمان اینست که بداند و بشناسد دوست و دشمن اسلام کیست و بداند که کجای معادله قرار دارد.
به بیان دیگر 31 شهریور روز یک رژه صرفا نظامی نیست بلکه امروز روز رژه اعتقادات و آرمان های یک ملت به بزرگی و عظمت تاریخ است.
31 شهریور روز تجلی مظلومیت و اقتدار در برابر ظلم ظالمان حقیر یست که قصد تحقیر ملت شریف ایران را داشتند اما خداوند مکرشان را به خودشان برگرداند و کار ر ابه جایی رسانید که برای اتماام جنگ و پایان شکست مفتضحانه شان دست نیاز و التماس به سمت ملت سربلند ایران دراز کردند و پذیرفتند که دست خدا حامی ملت ایران است.
 
انتهای پیام/
پنجشنبه ۱ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۷
کد مطلب: 2820
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *