800
۰

بیوتروریسم خطری جدی برای کشورهای مسلمان است

امروز یک عطر خوش بو، یک شکلات خوشمزه و یک نخ سیگار می تواند عامل انتقال بیوتروریسم باشد؛ نرخ زاد و ولد در کشورهای شیعه نشین را نزولی شده است. عامل مهم دیگر استفاده از مواد بهداشتی و آرایشی مانند رژ لب های آلوده به سرب که یکی از عوامل مهم نازایی در مردان و زنان است.
بیو
بیو
به گزارش شستون؛ باشگاه وبلاگ نویسان ایرانی حرف تو نوشت:
بیوترورسیم در واقع  انتشار عمدی عوامل بیولوژیکی شامل باکتری ها، ویروس ها و بعضی از سموم است که به شکل طبیعی و یا دست کاری شده در قالب تغییر ژنتیکی-تراریخته- به کشورهای مقصد انتقال می یابد.  راه های انتقال شامل آب، هوا، مواد غذایی، مواد بهداشتی، اسباب بازی ها، هدایای پستی، لوازم آرایشی و حشرات ناقل است. پتوهایی که نیروهای انگلیسی به فرماندهی :جفری امرست"؛  تحت پوشش اقدامات صلح جویانه از کشور انگلستان به سرخ پوستان آمریکایی فرستاده شد؛ این پتوها مربوط به بیمارستان مخصوص بیماران آبله ای بود که همین اقدام باعث شد 90 درصد از سرخ پوستان آمریکا را در قالب بیماری واگیر از بین ببرند.
 نرخ زاد و ولد در کشورهای شیعه نشین را نزولی عنوان کرد و متاسفانه در کشورهای شیعه نشین ایران، عراق، لبنان، بحرین و شرق عربستان نرخ زاد و ولد پایین آمده است؛ جدای از سن بالای ازدواج و ازدواج نکردن عامل مهم دیگر استفاده از مواد بهداشتی و آرایشی مانند رژ لب های آلوده به سرب که یکی از عوامل مهم نازایی در مردان و زنان است.
 امروز یک عطر خوش بو، یک شکلات خوشمزه و یک نخ سیگار می تواند عامل انتقال بیوتروریسم باشد؛ به عنوان مثال مسموم شدن یاسر عرفات با مواد رادیو اکتیویته ای از انواع بیوتروریسم است؛ "کلوستریدیوم بوتولینوم" یا همان سم کنسرو نیز باکتری است که در حالت عادی خطر ندارد اما در شرایط خاص خطرناکترین سم دنیا است که عملا انتشار می یابد.
 بیوتروریسم می تواند در قالب مواد غذایی جمعیت هدف را از بین ببرد و امراض ناشناخته از طریق صهیونیسم جهانی امپریالیسم آمریکا به کشورهای مقصد ببرد؛ میوه های تراریخته  نیز یکی از تهدیدهای بیوتروریسم است که متاسفانه رهاورد استفاده نادرست بشر از علم که قرار بود در خدمت انسان ها و راهی برای سعادت بشر باشد شده است.
 جمهوری اسلامی ایران  که نوک تیز پیکان حمله صهیونیسمجهانی  و کشورهای خبیث غربی است قطعا از حملات بیوتروریسمی در امان نیست و لازم است مراکز پژوهشی، دانشگاهی به خصوص پدافند غیر عامل برای مبارزه با این خطر ناجوانمردانه وارد عمل شده  و راه های مبارزه با آن را کشف و آموزش دهند .
 
علی حیدر امیری
انتهای پیام/
شنبه ۳ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۴۲
کد مطلب: 2834
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *