800
۰
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان:

انهدام چند باند مواد مخدر به دنبال دستگیری قاچاقچی بین‌المللی

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: چند باند مواد مخدر به دنبال دستگیری نصیر بامری قاچاقچی بین‌المللی در سیستان و بلوچستان دستگیر شده‌اند.
نیرو
نیرو
به گزارش شستون به نقل از باشگاه خبرنگار جوان ،سردار حسین رحیمی در نشست خبری با اصحاب رسانه در زاهدان به تشریح عملکرد شش ماهه امسال پرداخت و گفت: شب گذشته در یک عملیات موفق در ایرانشهر نیروهای پلیس موفق شدند یک تن و ۱۵ کیلوگرم مواد مخدر را کشف کنند. 
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: این میزان مواد مخدر در کوه‌های نوک آباد زردکوه ایرانشهر کشف شده است. 

وی ادامه داد: چند باند مواد مخدر به دنبال دستگیری نصیر بامری قاچاقچی بین‌المللی در سیستان و بلوچستان دستگیر شده اند. 

 
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: امسال دستگیری اشرار، معاندان و وابستگان به گروهک‌های تروریستی در این استان، 85 درصد افزایش داشته است.   وی از افزایش 43 درصدی انهدام باندهای مواد مخدر در استان خبر داد و گفت: امسال دستگیری اشرار، معاندان و وابستگان به گروهک‌ها 85 درصد افزایش داشته است.   سردار رحیمی بیان کرد: یکی از باندهایی که امسال توسط نیروی انتظامی منهدم شده، در سیب سوران بوده که سه نفر بودند و کار تله‌گذاری و پرتاب نارنجک و غیره را انجام می‌دادند.   فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: در 6 ماهه امسال نیروی انتظامی در دستگیری سارقان 19 درصد و در کشفیات سوخت نیز هفت درصد، افزایش عملکرد و کشفیات داشته است.   این مسؤول ادامه داد: در زمینه مبارزه با قاچاق کالا به طور جدی تلاش کرده‌ایم که امسال به ارزش 314 میلیارد ریال کشفیات کالای قاچاق بوده است.   وی گفت: سرقت‌های مسلحانه در سطح استان 26 درصد کاهش داشته و در شهرستان چابهار نیز انواع و اقسام جرائم 23 درصد کاهش داشته است.   سردار رحیمی افزود: در کشفیات قتل‌ها به نسبت عقب هستیم، امسال در چابهار 14 فقره قتل به وقوع پیوسته که 6 مورد از آنها کشف و سرنخ سایر قتل‌ها نیز به دست آمده و به زودی نتیجه آن ارسال می‌شود.   فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری یک باند جاعل اسناد و مدارک دولتی در این استان خبر داد و گفت: این باند چهار نفره بود که همه دستگیر شده و به جرائم خود اعتراف کرده‌اند.   این مسؤول ادامه داد: در سال‌جاری 53 نفر کاهش کشته در سطح استان داشته‌ایم که 10 نفر داخل شهر، 21 نفر در حوزه پلیس راه شمال و 22 نفر در حوزه پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان بوده است.   وی از افزایش پرونده‌های قاچاق در استان خبر داد و افزود: 3 هزار و 739 خودرو امسال در امر قاچاق کالا مشارکت داشته‌اند که توقیف شده و این رقم نشان از افزایش 57 درصدی توقیف خودروها در این زمینه دارد.     آخرین جزئیات پرونده نصیر بامری قاچاقچی بین‎المللی در استان   انتهای پیام
دوشنبه ۵ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۵۱
کد مطلب: 2883
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *