800
۰
معاون ایستگاه آتش نشانی سراوان:

روحیه ایثار و فداکاری از ویژیگی های آتش نشانان است/ نیازمند راه اندازی یک ایستگاه آتش نشانی دیگر در سراوان هستیم

معاون ایستگاه آتش نشانی سراوان گفت: با توجه به گستردگی جغرافیایی منطقه و جمعیت نیازمند راه اندازی یک ایستگاه دیگر در شهرستان هستیم.
آتش نشانی
آتش نشانی
شاه کرم بردبار معاون آتش نشانی شهرستان سراوان در گفت و گو با شستون  با بیان اینکه آتش نشانی یکی از دشوارترین شغل های دنیا به حساب می آید اذغان داشت: در حال حاضر در این شهرستان یک ایستگاه آتش نشانی وجود دارد که با توجه به جمعیت و گستردگی منطقه جغرافیایی می طلبد که حداقل یک ایستگاه دیگر راه اندازی شود.
وی احساس مسئولیت، خطر پذیری، توان بالای جسمانی و داشتن روحیه ایثار و فداکاری را از ویژیگی های آتش نشانان عنوان کرد و ادامه داد: افرادی که می خواهند وارد این حرفه شوند باید با از خودگذشتگی در مأموریت ها افرادی را که دچار حادثه شده اند، نجات دهند.
معاون آتش نشانی سراوان گفت: نجات افراد یک خانواده در حادثه آتش سوزی از خاطرات خوش و سوختن فردی را که خودروی او در مسیر راه واژگون شده بود از تلخ ترین خاطراتم است.
بردبار بیشتر آتش سوزی های اخیر را مربوط به نخلستان ها در این منطقه دانست و از مدیریت شهری خواست تا در جهت افزایش ماشین آلات و نیروی انسانی با آنها همکاری داشته باشند.
شایان ذکر است شاه کرم بردبار حدود 18 سال است که در ایستگاه آتش نشانی سراوان مشغول فعالیت به عنوان راننده، مسئول شیفت و هم اکنون معاون ایستگاه آتش نشانی شهرستان سراوان نیز است.
چهارشنبه ۷ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۵۳
کد مطلب: 2926
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *