800
۰
معاون عمرانی دانشگاه خبرداد:

ساخت ۱۲۹ مسجد و ۵۳ یادمان شهدا در واحدهای دانشگاه آزاد

معاون عمرانی دانشگاه آزاد گفت: تاکنون تعداد ۱۲۹ مسجد و ۵۳ یادمان شهدا در واحدهای این دانشگاه راه اندازی و ساخته شده اند.
مسجد
مسجد
به گزارش شستون؛ محسن هاشمی در گفتگو با خبرنگار مهر با تشریح وضعیت طرح های عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی در مهرماه ۹۲ تا مهرماه ۹۵، گفت: در این دانشگاه ۵۲۵ پروژه عمرانی به مساحت ۲ میلیون و ۶۵۴ هزار و ۹۷۵ متر مربع در مهر ماه ۹۲ در دست احداث بوده که این تعداد در مهرماه ۹۵ به ۱۹۱ پروژه با مساحت ۹۰۰ هزار و ۸۳۰ متر مربع رسیده است.
وی افزود: بر این اساس بازه زمانی سال های ۹۲ تا ۹۵ بسیاری از  پروژه های عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی به بهره برداری رسیده است.
معاون عمرانی دانشگاه آزاد خاطرنشان کرد: در این دانشگاه ۱۶۶ فضای ورزشی به مساحت ۵۶۲ هزار و ۶۷۳ متر مربع در مهرماه ۹۲ در دست بهره برداری بوده که این تعداد در مهرماه ۹۵ به ۱۸۴ فضای ورزشی به مساحت ۶۲۱ هزار و ۱۶۵ متر مربع رسیده است.
هاشمی در خصوص مساجد ساخته شده در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: در مهرماه ۹۲ تعداد ۱۰۹ مسجد به مساحت ۱۴۳ هزار و ۱۹۸ متر مربع در این دانشگاه در دست بهره برداری بود که این تعداد در مهرماه ۹۵ به ۱۲۹ مسجد به مساحت ۱۷۴ هزار و ۵۱۲ متر مربع رسیده است.
ساخت یادمان های شهدا برنامه اصلی دانشگاه آزاد
وی با بیان اینکه ساخت یادمان های شهدا نیز از برنامه های اصلی معاونت عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی بوده است، افزود: بر این اساس تعداد ۳۸ یادمان شهدا به مساحت ۲ هزار و ۲۵۶ متر مربع در مهر ماه ۹۲ در دست بهره برداری بوده که با تلاش های معاونت عمرانی دانشگاه در مهرماه ۹۵ این تعداد به ۵۳ یادمان به مساحت ۴ هزار ۹۳۵ متر مربع رسیده است.
معاون عمرانی دانشگاه آزاد اظهار داشت: تاکنون ۲۸۵ ابنیه به مساحت یک میلیون و ۱۵۳ هزار و ۶۶۱ متر مربع و ۶۹ محوطه به مساحت ۸۴۸ هزار و ۲۹۱ متر مربع توسط معاونت عمران دانشگاه ساخته شده ست.
شنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۴۳
کد مطلب: 2967
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *