800
۰

پیام قدردانی مدیران رسانه های کشور از فرمانده ناجا به مناسب هفته نیروی انتظامی

تعدادی از مدیران مسئول خبرگزاری ها، پایگاه خبری و روزنامه های کثیر الانتشار کشور به مناسبت هفته نیروی انتظامی با انتشار پیامی از زحمات مدافعان حریم وطن در حفاظت و تامین امنیت کشور تقدیر و خطاب به فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی از تلاشهای ارزنده وعملکرد مؤثر سردار حسین اشتری در مدت کوتاه فرماندهی ناجا قدردانی کردند
قدر دانی
قدر دانی
به گزارش شستون،  متن پیام بدین شرح است:

سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری ؛فرمانده محترم نیروی انتظامی

هفته نیروی انتظامی فرصت مغتنمی است برای تجلیل از بزرگ مردانی جان بر کف که بی تردید کار و تلاش خستگی ناپذیر و ایثاربی وقفه آنان زمیـنه ساز استقرار سلامت اجتماعی و امنیت جامعه اسلامی است. لذا از فرصت ، استفاده نموده ؛ ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهداء و ایثـارگران نـاجا، هفـته نیروی انتظامی را خدمت حضرتعالی و همکاران محترمتان، تبریک و تهنیت عرض می نمایم.
امیدواریم به فضل پروردگار قادر متعال بیش از پیش در حفظ، تامین و ارتقاء دو نعمت بزرگ الهی یعنی سلامت و امنیت کوشا باشید. از درگاه خداوند ایزد منان توفیق روزافزون شما در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در سایه منویات مقام معظم رهبری حضرت آیت ا… العظمی خامنه ای خواستاریم.

باید یادر آور شد که نام نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در تاریخ معاصر قرین با شجاعت ، دلاوری و ایثارگری غیورمردانی است که با توکل به خداوند متعال و استعانت از انفاس قدسی حضرت ولی عصر (عج)در ایجاد امنیت وآسایش مردم با تلاش فراوان جان خود را نثار نموده اند

هفته گرامیداشت نیروی انتظامی فرصت مناسبی است تا همه با هم با تعامل، همکاری و جلب اعتماد و مشارکت بین اصحاب رسانه و این نیروی محترم زمینه مشارکت شهروندان در ارتقاء امنیت اجتماعی و احساس امنیت، همبستگی ملی و قانون گرایی فراهم گردد و از طرفی اقتدار، کار آمدی و توانمندی پلیس از طریق رسانه های جمعی  به جامعه معرفی شود تا در سال «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل»، با همفکری اصحاب رسانه ، امنیتی در شأن جامعه اسلامی داشته باشیم.
مدیر رسانه های خبری ضمن تبریک مجدد هفته نیروی انتظامی به حافظان نظم و امنیت ،قدر دانی خودرااز تلاشهای ارزنده وعملکردمؤثر کلیه فرماندهان، مسوولان و آحاد کارکنان ناجا به ویژه فرمانده محترم ناجا سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری که باتدبیر شایسته و استعانت از درگاه خداوند متعال توانستند با تعهد ، علاقه و پشتکار، جایگاه امنیت کشور در تمامی حوزه ها خصوصا مساءل مربوط به امور اصحاب رسانه  را ارتقاء دهند،تقدیر وتشکرمی نمایم. امیدوارم در سایه ی توجهات حضرت ولی عصر (عج) در پاسداری از خون شهیدان گرانقدر اسلام و پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی دربرقراری نظم وامنیت جامعه ی ولایتمدار موفق و موید باشند .
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
منبع:سادس
چهارشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۰۶:۴۸
کد مطلب: 3031
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *