800
۰
در جلسه هم اندیشی با معتمدین مطرح شد:

پلیس تافته جدا بافته نیست/امنیت، آرامش روانی فردی وآرامش علمی اجتماعی است/فقر و بیکاری بزرگترین عامل ناامنی در منطقه+تصاویر

امام جمعه سراوان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: امنیت، آرامش روانی فردی و آرامش علمی اجتماعی است.
gfd
gfd
به گزارش شستون، جلسه هم اندیشی روئسای کلانتری ها و پاسگاه ها با مسئولین و معتمدین با حضور حجت الاسلام والمسلمین دهقان امام جمعه سراوان، منصوری جانشین فرماندهی انتظامی، حجت الاسلام والمسلمین نوری مسئول نهاد رهبری در امور اهل سنت سراوان، مولوی مجیب الرحمان رئیسی مسئول حوزه علمیه جالق و جمعی از معتمدین و مسئولان در ستاد نیروی انتظامی شهرستان سراوان برگزار شد.
حجت الاسلام والمسلمین دهقان امام جمعه سراوان در این جلسه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: امنیت، آرامش روانی فردی و آرامش علمی اجتماعی است.
وی با اشاره به فرمایشات امام علی (ع) افزود: سربازان به اذن الهی دژ مستحکم مردم هستند که مردم در امنیت باشند.
امام جمعه سراوان با بیان اینکه در کشورهای همسایه اوضاع نابسامانی وجود دارد، اظهار داشت: نیروی انتظامی در ارتقای توانایی های خود بیشتر تلاش کند.
وی با بیان اینکه سراوان بالاترین نرخ بیکاری را در کشور دارد، تصریح کرد: ورود افاغنه یکی از مهم ترین دغدغه های شهرستان سراوان است.
حجت الاسلام والمسلمین دهقان امام جمعه سراوان در پایان با بیان اینکه با خودروهای پلاک مخدوش باید برخورد شود، گفت: انتظار ما از نیروی انتظامی این است که اعمال قانون کرده و با نیروهای امنیتی برای جلوگیری از ورود قاچاق و افاغنه همکاری کند.
مولوی مجیب الرحمان رئیسی مسئول حوزه علمیه جالق در این جلسه با بیان اینکه امنیت در راس تمام مسائل قرار دارد، گفت: عبادت خداوند هم به نوعی نازمند امنیت است.
وی با اشاره به فرمایشات پیامبر اکرم (ص) عافیت و امنیت را دو نعمت ناشناخته دانست و افزود: در ابتدا اسباب نا امنی را باید مورد تفهس قرار دهیم.
مولوی رئیسی با اشاره به اینکه امنیت کشور ایران نسبت به کشور های هم جوار بیشتر است، اظهار داشت: بزرگترین عامل نا امنی در منطقه فقر و بیکاری است.
در این جلسه منصوری جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان سراوان با بیان اینکه پلیسی که در سراوان خدمت می کند از جنس خود مردم است، گفت: پلیس تافته جدا بافته نیست.
وی با اشاره به اینکه سراوان رتبه اول امنیتی را به خود اختصاص داده است، افزود: همه شهروندان به عنوان همکار پلیس تلقی می شوند.
جانشین فرماندهی انتظامی در پایان گفت: امنیت حال را مدیون مردم، پایگاه های بسیج و نیروهای مستقر در مرز هستیم.



 
انتهای پیام/1675
چهارشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۱۴
کد مطلب: 3033
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *