800
۰
فرمانده سپاه سراوان در جمع کارکنان ناجا:

نیروهای مسلح اصل پراکندگی را در پاسبانی رعایت کنند/کاهش آسیب های اجتماعی در سایه حضور نیروهای مردمی+تصاویر

فرمانده سپاه شهرستان سراوان گفت: نیروهای مسلح در هنگام کشیک و پاسبانی اصل پراکندگی را رعایت کنند و دقت لازم را داشته باشند.
فلافلبا
فلافلبا
به گزارش شستون، جلسه ای به مناسبت هفته ناجا با حضور محمد پودینه فرمانده سپاه شهرستان سراوان، احسانعلی آذرپودینه فرمانده نیروی انتظامی سراوان و جمعی از کارکنان ناجا در ستاد نیروی انتظامی شهرستان سراوان برگزار شد.
 
در این جلسه محمد پودینه فرمانده سپاه شهرستان سراوان ضمن تسلیت به مناسبت ایام محرم گفت: نیروهای انتظامی پشتیبان امنیت شهرستان هستند.
وی با اشاره به فرمایشات پیامبر اکرم (ص) افزود: با بخشش، اخلاق نیکو و زبان خوش به راحتی می توانید وارد بهشت شوید.
فرمانده سپاه سراوان با بیان اینکه با غفلت هوشیاری نیروهای مسلح کم می شود، بیان داشت: نیروهای مسلح در هنگام کشیک و پاسبانی اصل پراکندگی را رعایت کنند و دقت لازم را داشته باشند.
وی با اشاره به اینکه جاده در حال ساخت کله گان می تواند کمک شایانی به امنیت منطقه بکند، تصریح کرد: این جاده توسط گروه مهندسی سپاه در حال ساخت است و پیشرفت خوبی تاکنون داشته است.
فرمانده سپاه شهرستان سراوان با بیان اینکه سپاه شهرستان تمایل زیادی برای همکاری با نیروهای انتظامی در حوزه های مختلف دارد، اظهار داشت: نیروی انتظامی به لحاظ پشتیبانی وابسته به سازمان خود است.
وی در پایان با بیان اینکه ماموریت تمام نیروهای مسلح خدمت به مردم است، گفت: با وجود نیروهای مردمی آسیب های اجتماعی کم می شود.


انتهای پیام/1675
پنجشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۲۶
کد مطلب: 3054
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *