اخبار مربوط به دستگیری "غندالی" شایعه است/ ما هم اطلاعی از ماهیت نفر پنجم دستگیر شده در پرونده صندوق ذخیر فرهنگیان نداریم

15 مهر 1395 ساعت 13:17

مدیر روابط عمومی صندوق ذخیره فرهنگیان با بیان اینکه فرد دستگیر شده مرتبط با صندوق ذخیره فرهنگیان و از اعضای این صندوق نبوده است گفت: اطلاعی ندارم که علت این دستگیری بانک سرمایه بوده است یا خیر.


به گزارش شستون به نقل از دانا، پس از اعلام خبری از سوی دادستان تهران مبنی بر دستگیری یک نفر دیگر در رابطه با صندوق ذخیره فرهنگیان، بسیاری از شبکه های مجازی که پیش از این اعلام کرده بودند 4 فردی که پیش از این دستگیر شده بودند، از بستگان غندالی مدیر عامل صندوق ذخیره فرهنگیان هستند، این بار اعلام کردند که فرد پنجم شهاب الدین غندالی است.
 
در همین رابطه  سید ریاض الدین طباطبایی، مدیر روابط عمومی صندوق ذخیره فرهنگیان در گفت‌وگو با دانا ضمن تکذیب این خبر اعلام کرد: آقای غندالی همچنان در محل کار خود حاضر بوده و تمامی اخبار مربوط به دستگیری وی شایعه است.
 
وی در ادامه افزود: فرد دستگیر شده ای که اخیرا از سوی دادستان اعلام شده آقای غندالی نیست اما ما هم اطلاعی از ماهیت آن فرد نداریم.
 
مدیر روابط عمومی صندوق ذخیره فرهنگیان در ادامه با بیان اینکه فرد دستگیر شده مرتبط با صندوق ذخیره فرهنگیان و از اعضای این صندوق نبوده است گفت: اطلاعی ندارم که علت این دستگیری بانک سرمایه بوده است یا خیر.
 
لازم به ذکر است دادستان کشور اعلام کرده بود که در ارتباط با پرونده صندوق ذخیره فرهنگیان علاوه بر 4 نفر قبلی  یک نفر دیگر بازداشت شده است.
انتهای پیام/


کد مطلب: 3059

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/news/3059/اخبار-مربوط-دستگیری-غندالی-شایعه-هم-اطلاعی-ماهیت-نفر-پنجم-دستگیر-شده-پرونده-صندوق-ذخیر-فرهنگیان-نداریم

شستون
  https://shastoon.ir