800
۰

اعزام 7 میلیون دانش اموز به مناطق عملیاتی جنوب کشور/ اعزام زائران اربعین از سه مرز شلمچه، مهران و چزابه

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین و مسئول ستاد اعزام راهیان نور کشور گفت: امسال 7 میلیون دانش اموز در در قالب اردوهای راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام خواهند شد.
gdf
gdf
به گزارش شستون به نقل از دانا ،سردار سرتیپ پاسدار علی فضلی  صبح امروز با حضور در گلزار شهدای شهر یاسوج و ادای احترام به مقام شامخ شهدا در گفت و گو با خبرنگار این پایگاه خبری افزود:در سالهای آینده نیز با تکمیل زیر ساخت ها  10 میلیون دانش آموز به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در جنوب کشور اعزام خواهند شد.
وی بیان کرد: از ابتدای امسال تاکنون بیش از چهار هزار دانش اموز به مناطق جنگی جنوب کشور در قالب اردوهای راهیان نور اعزام شدند.
فضلی از تدابیر ویژه برای اعزام زائران اربعین حسینی با هماهنگی و همکاری ستاد اربعین وزارت کشور خبرداد و گفت: زائران اربعین حسینی امسال از سه مرز شلمچه، مهران و چزابه به کربلای معلا اعزام می شوند.
سردار فضلی به همراه فرمانده کل سپاه پاسداران به منظور شرکت در کنگره ملی سرداران و 1880 شهید کهگیلویه و بویراحمد به یاسوج سفر کرده است.
مراسم اختتامیه کنگره عظیم سرداران و یکهزار و 880 شهید کهگیلویه و بویراحمد با حضور علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، سردار محمد علی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در یاسوج برگزار می شود.
انتهای پیام/
پنجشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۲۲
کد مطلب: 3061
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *