800
۰
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در مجتمع آموزش عالی سراوان:

به شهادت رساندن مردم یمن تداعی کننده ظلم یزید در واقعه عاشورا است

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در مجتمع آموزش عالی سراوان گفت: به شهادت رساندن مردم یمن تداعی کننده ظلم یزید در واقعه عاشورا است.
یمن
یمن
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در مجتمع آموزش عالی سراوان در گفت و گو با شستون ضمن محکوم کردن جنایت وحشیانه رژیم آل سعود علیه مردم مظلوم یمن اذعان داشت: به شهادت رساندن و مجروع کردن تقریبا نهصد نفر از مردم یمن توسط رژیم سعودی، تداعی کننده ظلم یزید، شمر، عمربن سعد، عبیدالله بن زیاد و دیگر جنایت کاران در واقعه جانسوزعاشورای حسینی است.

وی در ادامه گفت: بر هیچ انسان عاقل و با انصاف مخفی نیست که رژیم آل سعود برای کرامت انسانی مال وجان انسان های بی دفاع هیچ گونه احترامی قائل نیست.

حجت الاسلام و المسلمین شیخ افزود: از سازمان های بین المللی انتظار داریم تا بیشتر از این مهر سکوت در مقابل رژیم آل سعود از لب و دهان خود باز کنند و مقابل جنایت های هولناک و وحشیانه این رژیم ایستادگی کنند.

 مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در مجتمع آموزش عالی شهرستان سراوان از کشور های اسلامی خواست تا در برابر جنایت هایی که علیه مسلمانان در جهان اتفاق می افتد بی تفاوت نباشند، همیشه یاور مظلومین و درکنار آنها باشند و زیر بار ذلت و خواری نروند.

وی با اشاره به اینکه مسلمانان باید پایبند به هیهات منه الذله باشند خاطر نشان کرد: ملت شریف ایران در کنار ملل مظلوم بالاخص در ملت مظلوم یمن می ایستد و امید واریم که همه ملت های مسلمان به وظایف اسلامی و انسانی خود در برابر ظلم و جنایات همه جنایت کاران ایستادگی کنند.
 
انتهای پیام/  
سه شنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۱۸
کد مطلب: 3146
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *