800
۰

مرزبانان و مرزنشينان مکمل هم در تامين امنيت پايدار و آرامش درمرزها

فرمانده مرزباني ناجا گفت: مرزبانان و مرزنشينان در جمهوري اسلامي ايران ، مكمل هم در تامين امنيت پايدار و آرامش هستند.
ناجا
ناجا
به گزارش شستون، به نقل از ایسنا، سردار قاسم رضايي در نشستي با سران طوايف، ريش سفيدان، معتمدين و فرمانداران شهرهاي مرزي استان گلستان در مرز اينچه برون، اظهار داشت: اهداف امام حسين (ع) و نيز نظام جمهوري اسلامي در حفظ و تقويت وحدت و همدلي بين آحاد مختلف مردم،ا مشابه يکديگر است.
وي افزود: برگزاري جلسات هم انديشي مسئولان نظام با مرزنشينان از جمله مصاديق امر به معروف و نهي از منكر است كه امام حسين (ع) براي احياي اين فريضه الهي، خون خويش را نثار كردند.
سردار رضايي خاطرنشان کرد: مرزبانان و مرزنشينان در جمهوري اسلامي ايران ، مكمل هم در تامين امنيت پايدار و آرامش هستند.
فرمانده مرزباني ناجا، داشتن دغدغه براي مردم و خدمت خالصانه به ويژه به مرزنشينان و محرومان را بالاترين و لذت بخش ترين عبادت در جمهوري اسلامي دانست و افزود: خدمت خالصانه به مردم همواره مد نظر و دغدغه مسئولان نظام و دولت است.
سردار رضايي با قدرداني از وجود وحدت و صميميت بين مرزنشينان استان گلستان و مرزبانان بر پيگيري مطالبات مطرح شده توسط فرمانداران، ائمه جمعه و معتمدان اين منطقه مرزي توسط مرزباني تاکيد کرد.
روحيه بسيجي و مرزياري در مناطق مرزي کشور در حد اعلي است
بنابراين گزارش، فرمانده مرزباني ناجا همچنين با حضور در مراسم نخستين يادواره 134 شهيد مرزنشين استان گلستان که در مصلي شهر مرزي "اينچه برون" برگزار شد ، اظهار داشت: امروز به برکت خون شهيدان، ايران اسلامي درجهان نمونه است .
وي با بيان اينکه اقتدار نظام جمهوري اسلامي، ترس بر هيمنه پوشالي استکبار جهاني انداخته است، افزود : علاوه بر شهدا، علماي شيعه و اهل سنت نيز در ايجاد وحدت و همدلي نقش بسزايي دارند .
سردار رضايي تصريح کرد: امروز روحيه بسيجي و مرزياري در مناطق مرزي ايران به ويژه استان گلستان در حد اعلي وجود دارد .
فرمانده مرزباني ناجا يادآور شد: استکبار جهاني از نام ايران و توان مردم آن يعني بسيج مردمي که همواره پشتيبان نيروهاي مسلح هستند، مي ترسد .
وي به تهديد جنگ نرم دشمنان نيز اشاره کرد و گفت: دشمن پس از ناکامي درجنگ نظامي، از طريق فضاي مجازي و شبکه هاي ماهواره اي، ملت ما به ويژه جوانان را تهديد مي کند که خانواده شهدا و ايثارگران در مقابله و خنثي کردن اين تهديد دشمن رسالت سنگيني بر عهده دارند .
سردار رضايي با اشاره به نقش امام حسين (ع) و نهضت عاشورا در شکل گيري انقلاب اسلامي ، گفت: انقلاب اسلامي پس از 1400 سال با تاسي از بعثت پيامبر اسلام (ص) و قيام امام حسين(ع)، به رهبري امام راحل به پيروزي رسيد .
فرمانده مرزباني ناجا، شهادت را ارزشمندترين واژه ها در آموزه هاي ديني توصيف کرد و افزود: امروز خانواده هاي شهدا افتخار مي کنند که عضوي از خانواده خود را در راه خدا و اسلام تقديم کرده اند .
براساس گزارش سایت پلیس، شهر مرزي اينچه برون در 85 کيلومتري شمال شهر گنبدکاووس و در جوار مرز ايران و ترکمنستان واقع و از توابع شهرستان گنبدکاووس است . 134 شهيد مرزنشين استان گلستان از مناطق مرزي پنج شهرستان اين استان شامل مراوه تپه، گنبدکاووس ، آق قلا ، بندرترکمن و گميشان هستند که در وقايع انقلاب و دوران دفاع مقدس به شهادت رسيدند
انتهای پیام
پنجشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۱
کد مطلب: 3193
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *