800
۰
بدقول ترین مسئول دولتی همچنان صدرنشین؛

استاندار سیستان و بلوچستان پشت رسانه ها را خالی کرد/انصراف 3 رسانه محلی از نمایشگاه مطبوعات

در حالی استاندار سیستان و بلوچستان از حمایت رسانه ها در سال گذشته خبر داده بود که در سایه عدم حمایت وی ، 3 رسانه محلی استان از نمایشگاه مطبوعات انصراف دادند.
بدقول
بدقول
به گزارش شستون، به  نقل از عصرهامون، خرداد ماه سال 94 در بررسی وعده های مسئولان و آمار وعده های محقق نشده علی اوسط هاشمی استاندار سیستان و بلوچستان صدر نشین بدقول ترین مسئول در بین مسئولان دولتی کشور شد.
علی ای حال وی سال گذشته گفته بود که از رسانه هایی که در نمایشگاه مطبوعات شرکت نمایند حمایت می کند اما وعده حمایت همان و انصراف 3 رسانه محلی به دلیل کمبود اعتبار و هزینه همان! در تماسی که خبرنگار اجتماعی عصرهامون با محمود براهویی نژاد مدیر مسئول هفته نامه نگاران و سردبیر هفته نامه روچ داشت، وی از انصراف دو هفته نامه محلی خبر داد و گفت: سال گذشته استاندار سیستان و بلوچستان قول داده بودند که از مطبوعات ورسانه هایی  که در نمایشگاه مطبوعات شرکت نمایند حمایت کند. وی ادامه داد: امسال هفته نامه روچ و نگاران بنا به وعده استاندار هزینه اولیه ثبت نام نمایشگاه مطبوعات را پرداخت کردند اما پس از پیگیری هایی که از استانداری و ارشاد داشتیم، وی عنوان کرد: «ما موردی کمک نمی کنیم و کلی از رسانه هاحمایت می نماییم»  لذا برخی از رسانه ها به ناچار علی رغم پرداخت پیش هزینه ثبت نام از ادامه حضور انصراف دادند . براهویی نژاد تصریح کرد: سال گذشته هفته نامه نگاران با هزینه شخصی در نمایشگاه مطبوعات شرکت کرد اما امسال به دلیل شرایط مالی و بنا به قول استاندار توقع داشتیم استاندار حمایت نماید که تا این لحظه هیچ خبری از حمایت از رسانه ها نیست و چند هفته نامه از ادامه حضور در نمایشگاه مطبوعات انصراف دادند. مدیر مسئول هفته نامه نگاران در ادامه افزود: استاندار عنوان کرده بود که مبالغ کمکی را به ارشاد می دهد تا به رسانه هاو مطبوعات کمک کند اما هنوز نه از ارشاد و نه استانداری  تماسی گرفته نشده است که این اعتبار در اختیارمان قرار می گیرد . براهویی نژاد اظهار داشت: سایر رسانه ها هم شرایطی مشابه هفته نامه روچ و نگاران دارند و قادر به حضور در نمایشگاه مطبوعات نیستند . پایگاه خبری تحلیلی عصرهامون نیز مشابه سایر رسانه ها به دلیل کمبود اعتبار از ادامه حضور در نمایشگاه مطبوعات انصراف داد.
چندی پیش نیز مسگرانی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان به عصرهامون گفته بود: در حال مکاتباتی برای حمایت از رسانه های استان در این نمایشگاه هستیم اما در حال حاضر نتیجه آن مشخص نیست.

  انتهای پیام/
سه شنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۵۳
کد مطلب: 3285
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *