شکایات پستی را چگونه پیگیری کنیم؟
28 مهر 1395 ساعت 8:26
برای پیگیری مشکلاتی که ممکن است افراد در دریافت و ارسال مرسولات پستی داشته باشند و همچنین برای انتقاد از این روند شیوههای متعددی در نظر گرفته شده است.
به گزارش شستون، به نقل از ایسنا، یکی از این شیوهها بهرهگیری از سامانه پاسخگویی شرکت پست است که بهطور متمرکز به انتقاد و پیشنهاد افراد رسیدگی میکند. بر همین اساس افراد میتوانند برای تماس با این مرکز با شماره تلفن ۸۴۴۷۰۰۰۰ تماس گرفته و مشکلات خود را پیگیری کنند.
همچنین سامانه هوشمند شرکت پست به آدرس eop.post.ir نیز به این منظور طراحی شده و بنابر اعلام مسوولان شرکت پست شاید روزانه بیش از ۵۰۰ نفر با این شرکت ارتباط برقرار کرده و انتقادات و پیشنهادهای خود را مطرح کنند.
همچنین بنابر اذعان مسوولان شرکت پست در استانهای مختلف شرکتها موظف شدهاند ظرف مدت هشت تا ۲۴ ساعت به شکایتهای مردم پاسخ داده و موارد مطرح شده در قالب آنها را مورد پیگیری قرار دهند.
انتهای پیام
کد مطلب: 3299
آدرس مطلب: https://shastoon.ir/news/3299/شکایات-پستی-چگونه-پیگیری-کنیم