تدبیر دولت برای 1400

سفراستانی که رنگ انتخابات به خود گرفت+عکس

2 آبان 1395 ساعت 11:33

هیئت دولت در آخرین سفر استانی به استان مرکزی سفر می کند و این در حالی است که تبلیغات گسترده و وسیع سطح استان مرکزی را فرا گرفته و این حجم تبلیغات این سفر را از یک سفر استانی به یک سفر انتخاباتی تبدیل کرده است.


به گزارش شستون، به نقل از دیار آفتاب؛ هیئت دولت در آخرین سفر استانی به استان مرکزی سفر می کند و این در حالی است که تبلیغات گسترده و وسیع سطح استان مرکزی را فرا گرفته است و این حجم تبلیغات این سفر را از یک سفر استانی به یک سفر انتخاباتی تبدیل کرده است.
در بسیاری از تبلیغاتی که جهت استقبال از رئیس جمهور در جای جای شهرها نصب شده است جمله ی "با روحانی تا ۱۴۰۰ " درج شده است.


البته در کنار استفاده ی حداکثری از کارگران کارخانجات، آموزش و پرورش نیز برای استقبال از رئیس جمهور با تمام توان وارد کار شده است. در روزهای اخیر رضایت نامه های دانش آموزان برای شرکت در مراسم استقبال از رئیس جمهور در سطح شبکه های اجتماعی به سرعت در حال منتشر شدن است.


در همین رابطه معاون آموزش و پرورش استان مرکزی از حضور ده هزار نفر از دانش آموزان در مراسم استقبال از رئیس جمهور خبر داده است.
شیرخانی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان مرکزی با اشاره به حضور دانش‌آموزان در مراسم استقبال از ریاست جمهوری گفته: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته و با رضایت والدین، ۱۰ هزار دانش‌آموز در مراسم استقبال از ریاست جمهور حضور خواهند داشت.
وی افزود: تعداد ۵ هزار پرچم برای حضور دانش‌آموزان در ابعاد ۳۰ در ۴۰ تهیه شده است؛ گروه سرود ۴۷۰ نفری از دانش‌آموزان مقطع متوسطه مدرسه حکمت نیز اجرای برنامه خواهند داشت.
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان مرکزی تصریح کرد: بناست که تعداد ۵۰ نفر از دانش‌آموزان پیشتازان مدارس استان با لباس متحدالشکل در ورودی ورزشگاه با دسته گل در مراسم استقبال حضور داشته باشند؛ همچنین بنا بود با حضور ۳۰ نفر از دانش‌آموزان سرودی در ارتباط با حماسه عاشورا در جلسه دیار ریاست جمهور با جمع نخبگان استان خوانده شود که هنوز این موضوع در هاله ای از ابهام است.
 

انتهای پیام/


کد مطلب: 3394

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/news/3394/سفراستانی-رنگ-انتخابات-خود-گرفت-عکس

شستون
  https://shastoon.ir