800
۰
مسئول نهاد رهبری در مجتمع آموزش عالی سراوان؛

مد گرایی موجب صرف هزینه های گزاف درجامعه شده است/منافع ملی در اقتصاد به عنوان یک اصل در نظر گرفته شود

مسئول نهاد رهبری در مجتمع آموزش عالی سراوان گفت: افراد قبل از هر گونه سرمایه گزاری علاوه بر مَد نظر قرار دادن منافع شخصی، منافع ملی را در اقتصاد به عنوان یک اصل مدنظر قرار دهند.
بیسل
بیسل
حجت الاسلام والمسلمین عزیز الله شیخ مسئول نهاد رهبری در مجتمع آموزش عالی شهرستان سراوان در گفت و گو با شستون با بیان اینکه مدگرایی موجب صرف هزینه های گزاف در جامعه شده است، گفت: افراد قبل از هر گونه سرمایه گزاری علاوه بر مد نظر قرار دادن منافع شخصی منافع ملی را در اقتصاد به عنوان یک اصل مدنظر قرار دهند.
وی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی در راستای کاهش وابستگی و تلاش بر خود اتکایی است، افزود: اقتصاد مقاومتی مردم بنیاد است و با اراده و سرمایه مردم تحقق پیدا می کند.
حجت الاسلام والمسلمین شیخ  با اشاره به آیات قرآن کریم اظهار داشت: شما مسلمانان سست نشوید و غمگین نگردید و شما برتر هستید اگر ایمان نداشته باشید.
وی در ادامه گفت و گو با اشاره به اینکه همیشه ابراز نیاز، نوعی سرسپردگی و وابستگی به همراه دارد، تصریح کرد: اگر فرد یا جامعه ای به موضعی نیازمند شد به همان  مقدار باید تابع شرایطی و این اقدام بر ضد منافع ملی کشور است.

مسئول نهاد رهبری در مجتمع آموزش عالی سراوان اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی، تکیه بر نیروهای داخلی کشور و چشم نداشتن به بیرون را از راه حل های مشکلات اقتصادی کشور عنوان کرد و بیان داشت: جوانان با مد گرایی هزینه های را پرداخت می کنند که در آن به نوعی از فرهنگ غرب پیروی می کنند.
وی تحول فرهنگی را شرط لازم برای تحول اقتصادی دانست و تصریح کرد: باید مختصات اقتصاد مقاومتی را شناخت و متناسب با فرهنگ عمومی جامعه، به ویژه فرهنگ اقتصادی آن را اصلاح نمود.
حجت الاسلام والمسلمین شیخ مسئول نهاد رهبری در مجتمع آموزش عالی سراوان در پایان گفت: مبارزه جدی با قاچاق از جمله کارهای لازم در اقتصاد کشور است.
 
انتهای پیام/1675
 
پنجشنبه ۶ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۱۱
کد مطلب: 3474
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *