800
۰
خطیب نماز جمعه سراوان:

خرافات اعتقادی در شبکه های اجتماعی تهدیدی برای جامعه/شهید حسین فهمیده بزرگ مرد تاریخ

امام جمعه موقت سراوان گفت: خرافات اعتقادی که در شبکه های اجتماعی منتشر می شود، تهدیدی برای جامعه است.
gerg
gerg
به گزارش شستون، نماز جمعه این هفته (هفتم مهر ماه) به امامت حجت الاسلام والمسلمین محمد عزیزپور امام جمعه موقت سراوان در مسجد علی بن ابیطالب شهرستان سراوان برگزار شد.
حجت السلام والمسلمین محمد عزیز پور امام جمعه موقت سراوان در خطبه های سیاسی و عبادی این هفته با اشاره به اینکه شیر دادن به نوزاد وظیفه ای است که مادر باید انجام دهد، گفت: شیر مادر خیلی موثر تر از مکمل های غذایی است.
وی آموزش اخلاقیات صحیح، تربیت فرزند صالح، رعایت حقوق دختر و پسر، اصلاح و رشد فرزندان با پند و نصیحت، مراقبت بر نماز خواندن فرزندان را از وظایف پدر و مادران عنوان کرد و اظهار داشت: بر پدر و مادر واجب است که احکام شرعی را به فرزندان خود آموزش دهند.
امام جمعه موقت سراوان با اشاره به سالروز شهادت امام سجاد (ع) افزود: صحیفه سجادیه یکی ار کتاب های دینی مسلمانان است که دعاهای مختلفی در آن وجود دارد که می تواند در زندگی موثرباشد.
وی با اشاره به هشتم آبان ماه سالروز شهادت حسین فهمیده و روز دانش آموز تصریح کرد: شهید حسین فهمیده بزرگ مرد تاریخ ما است.
حجت الاسلم والمسلمین عزیزپور با اشاره به فرمایشات امام خمینی (ره) اذعان داشت: شهید حسین فهمیده رهبر ماست.
وی با بیان اینکه خنثی کردن اقدامات آفت گیر دشمن پدافند غیر عامل است، بیان داشت: امروزه اقداماتی که مخالفین اسلام انجام می دهند این است که به هر وسیله ای جلوی پیشرفت انقلاب را بگیرند.
عزیزپور امام جمعه موقت سراوان با بیان اینکه فضای مجازی یک خطر جدی برای جامعه است، عنوان کرد: خرافات اعتقادی که در شبکه های اجتماعی منتشر می شود تهدیدی برای جامعه است.
وی در پایان با اشاره به سالروز ولادت امام باقر (ع) و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانش جویان گفت: دانش آموزان اسلامی ما همیشه در تمام صحنه ها مدافع ارکان اسلامی وانقلابی بوده اند.
 
انتهای پیام/1675
 
 
جمعه ۷ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۳۷
کد مطلب: 3498
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *