800
۰
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

انتخاب گزینه نظامی برای دشمنان ما تبدیل به یک داستان باطل‌شده/ صدای شکسته شدن استخوان‌های استکبار به گوش می‌رسد

سردار سلامی بابیان اینکه با اطمینان می‌گوییم به فضل الهی هیچ تهدیدی امروز امنیت سرزمین اسلامی‌مان را به مخاطره نمی‌اندازد، تصریح کرد: داستان انتخاب گزینه نظامی برای دشمنان ما تبدیل به یک داستان باطل‌شده، آرزویی واهی و یک خیال به گور برده شده است.
سرردار
سرردار
به گزارش شستون، به نقل از صاحب‌نیوز، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در یادواره 102 شهید شهر کوشک شهرستان خمینی‌شهر اصفهان اظهار کرد: امام (ره) اجازه نداد هویت اسلامی ما در هویت غرب ذوب و ادغام شود.
* امام (ره) تغییردهنده بزرگ تاریخ بشریت در عصر جدید با الهام از فضائل عظیم عاشورا است
سردار سرتیپ حسین سلامی امام (ره) را تغییردهنده بزرگ تاریخ بشریت در عصر جدید با الهام از فضائل عظیم عاشورا عنوان و تأکید کرد: پس از انقلاب در این دوران پر از فتنه با آموزه‌های عاشورا توانسته‌ایم از گردنه‌های پیچیده تاریخی که دشمنان علیه نظام ایجاد کرده‌اند عبور کنیم.
وی شهیدان را نشان‌دهنده صدق وعده مردمان هر دیار بیان کرد و گفت: این ازخودگذشتگی‌ها نمایش احساس وفاداری هر دیار به نهضت عاشورایی حسین (ع) است.
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهدا را ستاره‌های روشن بر آسمان ایمان و عشق توصیف کرد و ادامه داد: هیچ میدانی برای نشان دادن ایمان از میدان جهاد و شهادت قوی‌تر نیست، لذا شهدا حامل روح مکتب در جامعه‌اند.
* شهادت رمز جاودانگی و سرّ کرامت یک امت است
سردار سلامی شهادت را رمز جاودانگی و سرّ کرامت یک امت بیان کرد و افزود: اسلام همواره با قلم و بیان عالمان بزرگ، شمشیر مجاهدان و خون شهیدان حفظ‌شده است.
وی شهیدان را امتداد دهنده نهضت پرفروغ عاشورای 61 هجری اظهار کرد و. گفت: جاودانگی اسلام، مبارزه با کفر، بی‌عدالتی، نبرد برای آزادی، عدالت، اخلاق و شرافت در آن روز خونین رقم خورد.
* همیشه دست‌بوس خانواده معزز شهدا هستیم
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بابیان اینکه اگر شهدا نبودند امروز کوچه‌پس‌کوچه‌های ما در اشغال متجاوزان بود، تأکید کرد: یادگار پرافتخار شهیدان نظام برای ما استقلال، امنیت، اقتدار، بزرگی و عظمت امروز کشور در سطح جهان است. ما همیشه دست‌بوس خانواده معزز شهدا هستیم.
سردار سلامی ایستادگی و ثبات قدم کشور اسلامی‌مان و بیداری بلاد اسلامی درنبرد اسلام با دنیای کفر را عامل شکست بزرگ دشمن بیان و تصریح کرد: در میان ردوبدل شدن ضربات شمشیر مجاهدان با دشمنان صدای شکسته شدن استخوان دشمنانمان را می‌شنویم.
* ویژگی‌های برجسته شهدا و مردم کوشک
وی بابیان اینکه مردم شریف کوشک به نسبت جمعیتشان جزو مناطق پر شهید داده کشور و بلکه جهان اسلام هستند، اظهار کرد: این نشان از سخاوت، گذشت، اثبات حس وفاداری، تعهد به اسلام و ارادتتان به ولایت و ثبات قدم در دفاع از حریم اسلام و ولایت است.
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خون شهیدان جمهوری اسلامی را علت ایجاد حصاری قدرتمند از امینت در تمام مرزهای سرزمین ایران اسلامی عنوان کرد و گفت: ده‌ها سال است که پس از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان بزرگ اسلام و ایران اسلامی نقشه‌های وسیع، توطئه‌های بزرگ و پیچیده، سیاست‌های ویرانگر و نیت‌های بدخواهانه را برای شکست ملت ایران طراحی و پیاده کرده‌اند.
سردار سلامی بابیان اینکه دشمن از درون این‌همه پیچیدگی، فتنه‌انگیزی، جنگ‌افروزی، تحریم، محاصره، منزوی‌سازی، فشار، عملیات روانی، هجوم به ارزش‌های اسلامی‌مان جز با شکست‌های پی‌درپی روبه‌رو نشده‌اند، اظهار کرد: منطق جهاد، روح شهادت و ثبات قدم و عبودیت خدا علتی شده تا امروز در این تاریخ فشرده 38 ساله ملت صفحات درخشانی از اعتبار، منزلت و پیروزی سرشار رقم خورده باشد و این حاصل تکیه کردن بر شهادت، جهاد درراه خدا، ایمان و پایداری است.
* شعله‌های بزرگ انقلاب اسلامی در یمن فروزان و استکبار در حال شکست است
وی پیشرفت و ساختن قدرت کشور را واقعیت امروز بیان کرد و افزود: مرزهای کشور را پشت سر گذاشته‌ایم، تمرکز ذهنی دشمن را فروپاشانده‌ایم، سرزمین‌های اسلامی را یکی پس از دیگری از دست دشمن خارج کرده‌ایم و امروز شعله‌های بزرگ انقلاب اسلامی در یمن فروزان و استکبار در حال شکست خوردن است.
* منطق عاشورا در جهان اسلام زنده است/ سرآمدی رزمندگان جبهه مقاومت در منطقه
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی لبنان را کابوس صهیونیست‌ها، مجاهدان انصار الله یمن را متکی بر ذوالفقار علوی در حال جنگ با مزدوران نظام سلطه و سوریه را آوردگاه نزاع جهانی عنوان و تأکید کرد: با مشاهده رشادت‌های نیروهای جبهه مقاومت اسلامی همگی شاهد هستید که تا امروز هیچ توفیقی برای جبهه استکباری حاصل نشده است.
سردار سلامی منطق عاشورا را در جهان اسلام زنده بیان کرد و گفت: یزیدیان زمانه هم در حال پذیرش شکست هستند، شمشیر جهاد از نیام برکشیده شده و دامان استکبار را خواهد گرفت.
وی شهدا را حجت‌های خدا بر همه ما بیان و تأکید کرد: ما در اینجا آمده‌ایم تا به شهدا بگوییم هر گز نمی‌گذاریم پرچمی که دست شما بوده لحظه‌ای بر زمین بیفتد و تا پیروزی قطعی و حقیقی اسلام درصحنه‌های جهانی از پای نخواهیم افتاد.
* داستان انتخاب گزینه نظامی برای دشمنان ما تبدیل به یک داستان باطل‌شده، آرزویی واهی و یک خیال به گور برده شده است
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بابیان اینکه با اطمینان می‌گوییم به فضل الهی هیچ تهدیدی امروز امنیت سرزمین اسلامی‌مان را به مخاطره نمی‌اندازد، تصریح کرد: داستان انتخاب گزینه نظامی برای دشمنان ما تبدیل به یک داستان باطل‌شده، آرزویی واهی و یک خیال به گور برده شده است.
سردار سلامی مهم‌ترین عامل قدرت کشور را ایمان عنوان و اظهار کرد: با توجه به آموزه‌های دینی، قرآنی و تجربیات عینی و واقعی جامعه در این چند دهه به این نتیجه دست‌یافته‌ایم تا زمانی که به ولایت تکیه زده‌ایم در هیچ صحنه‌ای دشمن نتوانسته به ما آسیب بزند.
* نیروهای بسیج مردمی منطقه از انقلاب اسلامی الهام گرفته‌شده‌اند
وی با اشاره به تابش پرتوهای فروزان انقلاب اسلامی در سطح جهان، گفت: نیروی مردمی حشدالشعبی در عراق و نیروی قدرتمند مردمی در سوریه، حزب‌الله به‌عنوان فخر جهان عرب و کابوس صهیونیست‌ها، انصار الله یمن به‌عنوان نیروی مسلح قدرتمند انقلابی و نیروهای رزمنده فلسطینی در مقابله با صهیونیست‌ها را الهام گرفته از انقلاب اسلامی هستند.
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: زمانی که افغانی‌ها، پاکستانی‌ها، ایرانی‌ها، لبنانی‌ها، فلسطینی‌ها، سوری‌ها، یمنی‌ها در یک جبهه واحد علیه جبهه استکبار ایستاده‌اند دیگر هیچ قدرتی نمی‌تواند بر سرنوشت سیاسی مسلمانان حاکم شود.
* تا آخر پای ولایت ایستاده‌ایم/ تبعیت از ولایت رمز حیات امت است
سردار سلامی بابیان اینکه ما تا آخر پای ولایت ایستاده‌ایم، خطاب به همه مردم تأکید کرد: درصحنه بمانید، بر خدا توکل کنید و بیرق تبعیت از ولی را بر دوش بگیرید و آن را رمز حیات امت قرار دهید و راه امام (ره) و شهدا را باقدرت ادامه دهید.
در همایش گرامیداشت 102 شهید شهر کوشک شهرستان خمینی شهر اصفهان پیکر پاک و مطهر دو شهید گمنام دفاع مقدس حضور داشت و به این جلسه معنویت و نورانیت دو چندان هدیه کرد.
انتهای پیام/
شنبه ۸ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۵۷
کد مطلب: 3514
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *