800
۰
امام جمعه اهل سنت سراوان:

فداکاری شهید حسین فهمیده در تاریخ ماندگار است/ هرگز دست دوستی به طرف آمریکا دراز نخواهیم کرد

امام جمعه اهل سنت سراوان گفت: نوجوان سیزده ساله در دوران هشت سال دفاع مقدس درس بزرگی ما داده است که فداکاری این شهید در تاریخ ماندگار است.
مولوی ساداتی
مولوی ساداتی
مولوی ساداتی در گفت و گو با شستون در خصوص سیزده آبان اذعان داشت: یکی از روز های تاریخی در تاریخ و ذهن ملت ایران است که یاد آورجنایت آمریکا و به خاک و خون کشیدن دانشجویان است.
وی با بیان اینکه این روز، روز ملی مبارزه با آمریکا نام گذاری شده است، افزود: آمریکا در پی ایجاد رعب و وحشت در بین ملت ایران بود، امروز هم باید مانند همان دوران این روز را گرامی بداریم و به دشمنان بفهمانیم پای انقلاب اسلامی تا آخرین نفس ایستاده ایم.

امام جمعه اهل سنت سراوان گفت: آمریکا حقوق ملت ایران را پایمال کرده است و ما هرگزدست دوستی به طرف آنها دراز نخواهیم کرد.

مولوی ساداتی در خصوص شهید محمد حسین فهمیده بیان کرد: نوجوان سیزده ساله  دردوران هشت سال دفاع مقدس با رشادت و جان فدایی خود درس بزرگی به تمامی ما داد و این فداکاری در تاریخ ماندگار است که هرگز فراموش نخواهد شد.

وی گفت: این مهم یک یادگار ماندگار از دوران هشت سال دفاع مقدس برای ملت ایران است.

امام جمعه اهل سنت سراوان با اشاره به اینکه دشمن توان مقابله با ملت ایران را از طریق جنگ نظامی ندارد، خاطر نشان کرد: دشمن قصد دارد از طریق جنگ نرم و ابزارهای فرهنگی با القای تحریفات و انحرافات بین جوانان نفوذ کند.

مولوی ساداتی  با توجه به بیانات مقام معظم رهبری افزود: نفوذ دشمن از طریق جنگ نرم، نفوذ بسیار خطرناکی است که از طریق شبکه های اجتماعی و ماهواره ای با انتشار مطالب، تصاویر و کلیپ های غیر اخلاقی که هیچ قانون، شرع و اخلاق را رعایت نمی کنند، اعتقادات دینی و مذهبی جوانان را نشانه گرفته است.

وی خاطر نشان کرد: فضای مجازی مملو از انحرافاتی است که قصد دارد جوانان را از مسیر درست و اهداف انقلابی فاصله دهد.

امام جمعه اهل سنت سراوان افزود: بر تمامی مسئولین از جمله علما، دانشمندان، دانشجویان و تمامی افرادی که در عرصه فرهنگی فعالیت دارند واجب است که مقابل دسیسه های دشمن در مقابل نفوذ نرم و فرهنگی ایستادگی کنند.

انتهای پیام/1319   
 
يکشنبه ۹ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۵۰
کد مطلب: 3526
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *