800
۰
در یادواره شهدای قومیتی عنوان شد:

200 هزار شهید، بالاترین برگ زرین انقلاب اسلامی

جانشین فرماندهی قرارگاه قدس در یادواره شهدای قومیتی گفت: 200 هزار شهید، بالاترین برگ زرین انقلاب است که می توانیم به دنیا ارائه دهیم.
hfdh
hfdh
به گزارش شستون؛ یادواره شهدای قومیتی با حضورسردار امان الله گشتاسبی جانشین فرماندهی قرارگاه قدس، محمد پودینه فرماندهی سپاه سراوان، حجت الاسلام والمسلمین دهقان امام جمعه سراوان، ناروئی فرماندار سراوان و جمعی از مسئولین و معتمدین در مسجد دهستان ناهوک برگزار شد.

سردار امان الله گشتاسبی جانشین فرماندهی قرارگاه قدس سیستان و بلوچستان در یادواره شهدای قومیتی شهرستان سراوان با بیان اینکه 200 هزار شهید، بالاترین برگ زرین انقلاب است که می توانیم به دنیا ارائه کنیم، گفت: از آغاز انقلاب تاکنون دشمنان برای ایجاد انحراف در انقلاب برنامه ریزی کرده اند.
وی با بیان اینکه تنها راه حفظ انقلاب، وحدت و همدلی است، افزود: با تبعیت از مقام معظم رهبری انقلاب را حفظ کنیم و در مسیر الهی قرار بگیریم.
جانشین فرماندهی قرارگاه قدس استان وحدت و انسجام را راهی برای ایجاد امنیت پایدار عنوان کرد و بیان داشت: افتخار ما بر این است که اولین شهید انقلاب از دهستان ناهوک بوده است.
وی با اشاره به اینکه دشمنی با آمریکا یکی از واقعیت های است که در آینده با آن روبرو خواهیم شد، اظهار داشت: آمریکا دنبال منابع سرشاری است که قبل از انقلاب و در زمان شاهنشاهی در دست داشته و به غارت برده است.
سردار گشتاسبی تحریم دشمن علیه کشور ایران را از مهم ترین واقعیت های آینده ایران دانست و تصریح کرد: آمریکا از همان آغاز انقلاب ما را تحریم کرده است.
وی در پایان گفت: اگر می خواهیم در مسیر انقلاب حرکت کنیم، باید واقعیت هایی که در آینده با آن روبرو هستیم را باور کنیم.
 
انتهای پیام/1675
 
يکشنبه ۹ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۲۱
کد مطلب: 3538
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *