800
۰
در جمع دانش آموزان سراوانی مطرح شد؛

جلوگیری از آسیب های اجتماعی با ازدواج به موقع/ دانش آموزان برای داشتن آینده ای روشن تلاش کنند

مسئول عقیدتی سیاسی هنگ مرزی شهرستان سراوان در جمع دانش آموزان گفت: برای جلوگیری از آسیب های اجتماعی در دوران جوانی لازم است جوانان به موقع ازدواج کنند.
آسیب
آسیب
به گزارش شستون، حجت الاسلام و المسلمین مرادی مسئول عقیدتی سیاسی هنگ مرزی سراوان در جمع دانش آموزان دبیرستان پسرانه شهید رجایی بیان داشت: کاخ ورسای با آن همه عظمت که نمای داخلی آن طلاکاری است، فاقد سرویس بهداشتی و حمام است در صورتیکه ازهمان ابتدا در دین مبین اسلام در خصوص تمام شئونات زندگی انسان ها برنامه ریزی شده است.
وی در ادامه افزود: عظمت و جامعیت اسلام به اندازه ای است که جا دارد در تمام قسمت هایی که به زندگی مربوط می شود تحقیق و پژوهش کرد.
مسئول عقیدتی و سیاسی هنگ مرزی سراوان در گوشه ای از سخنانش خاطر نشان کرد: برای جلوگیری از آسیب های اجتماعی در دوران جوانی لازم است که جوانان به موقع ازدواج کنند و خانواده ها شرایط ازدواج فرزندان خود را فراهم کنند.
حجت الاسلام والمسلمین مرادی اذعان داشت: در صورتی که شرایط و امکانات لازم برای ازدواج فراهم نباشد، جوانان با توکل بر ذات پاک خداوند و عفت ورزیدن، از آلوده شدن به گناه در امان خواهند بود.
وی تصریح کرد: لازم است دانش آموزان برای ساختن آینده ای روشن تر از امروز در سراوان تلاش کنند و نخبگان برای خدمت به مردم محروم به زادگاهشان باز گردند.
در پایان سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین مرادی سوالاتی از دانش آموزان در خصوص موضوع سخنرانی پرسید و با اهدای هدایا از دانش آموزان قدر دانی کرد.

انتهای پیام/1319
 
دوشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۸
کد مطلب: 3568
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *