800
۰
در دیدارمسئولین آموزش و پرورش با امام جمعه سراوان مطرح شد؛

شهید فهمیده در تبعیت از ولایت و رهبری جان خود را تقدیم کرد/ دشمن با شیوه های نوین سعی در تغییر اذهان جوانان را دارد

حجت الاسلام و المسلمین دهقان امام جمعه سراوان گفت: شهید محمد حسین فهمیده در تبعیت و پیروی از ولایت و رهبری جان خود را تقدیم اسلام کرد.
ndnhv
ndnhv
به گزارش شستون؛ در سومین رو از هفته بسیج داشن آموزی سرپرست آموزش و پرورش، جانشین فرمانده سپاه شهرستان سراوان، مسئول بسیج دانش آموزی و جمعی از کارکنان آموزش و پرورش شهرستان با حجت الاسلام و المسلمین دهقان امام جمعه سراوان دیدار کردند.

امام جمعه شهرستان سراوان در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش آموز گفت: شهید محمد حسین فهمیده  در راستای تبعیت از ولایت و رهبری، دفاع از تمامیت ارضی جمهوری اسلامی ایران و تداوم بخشیدن راه شهدا در جهت ایستادگی در مقابل زیاده خواهی دشمن، جان خود را تقدیم اسلام کرد.
حجت الاسلام و المسلمین دهقان در ادامه افزود: دشمنان اسلام و ایران سعی در بزرگ نمایی امکانات نظامی کشور جمهوری اسلامی ایران دارند تا بتوانند در جهان ایران هراسی کنند و با تشکیل اجماع های مشترک علیه ایران اسلامی محدودیت و تنگناهایی را به وجود آورند.

وی خاطر نشان کرد:  نوجوانان و جوانان غیور و غیرت مند جمهوری اسلامی ایران بر اساس مبانی دین مبین اسلام، بصیرت و آشنایی در راستای خود باوری و اتکای به نفس و تقویت توانایی نیروهای انسانی در بخش های فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، هنری و مذهبی قدم های موثری در راستای منویات مقام معظم رهبری بردارند.

امام جمعه سراوان با اشاره به اینکه اساتید و معلمان نقش برجسته ای در تربیت دانش آموزان دارند، اذعان داشت: معلمان با ایجاد نشست ها و همایش ها می توانند دانش آموزان را با استکبار ستیزی و دشمن شناسی آشنا کنند.

سبزعلیان جانشین فرمانده سپاه شهرستان سراوان هم در این نشست گفت:  آموزش و پرورش که نقشی در تربیت نسل آینده دارد، می تواند راه های دشمن شناسی و نحوه مقابله با دشمن را به نوجوانان و جوانان آموزش دهد.

وی تصریح کرد: امروز دشمن با ابزار و شیوه های نوین سعی در تغییر دادن چهره خود در اذهان جوانان کشور را دارد.

دهواری سرپرست آموزش و پرورش سراوان  با اشاره به تغییرات به وجو امده در ساختار کلی آموزش و پرورش بیان کرد: آشنایی با حیات طیبه، خدا شناسی و پاسداری و حفظ میراث غنی اسلامی و انتقال آن به نسل بعدی از موضوعات کلی است که باید به آن توجه شود.
 

وی خاطر نشان کرد: دانش آموزان با حاضر شدن در کلاس درس در سنگر علم و دانش به نوع دیگر در حال جهاد هستند.

سرپرست آموزش و پرورش با اشاره به اینکه امروزه جوانان و نوجانان باید هوشیارتر عمل کنند، بیان داشت: دشمن از هر توطئه ای برای فریب دادن جوانان کشور استفاده می کند و به عنوان یک معلم و پدر وظیفه داریم که جوانان را با این موضوع آگاه کنیم.
 

انتهای پیام/1319
 
دوشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۴۴
کد مطلب: 3575
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *