800
۰
امام جماعت مسجد فاطمه الزهرا سراوان:

بردباری، فرو بردن خشم و کنترل اختیار است

امام جماعت مسجد فاطمه الزهرا شهرستان سراوان با اشاره به فرمایشات امام حسن مجتبی (ع) گفت: بردباری فرو بردن خشم و اختیار خود داشتن است.
rhdsshf
rhdsshf
به گزارش شستون؛ امام حسن مجتبی (ع) بعد از شهادت امیرالمؤمنان علیه السلام به مدت ده سال عهده دار مقام امامت بودند و در 28 صفر سال پنجاه هجری در سن 47 سالگی به دستور معاویه بن ابی سفیان و به دست جعده دختر اَشْعَثِ بنِ قِیس مسموم شد و بر اثر همان زهر به شهادت رسید.
حجت الاسلام والمسلمین حسین آبادی امام جماعت مسجد فاطمه الزهرا شهرستان سراوان در گفت و گو با خبرنگار شستون با اشاره به فرمایشات امام حسن( ع) گفت: بردباری فرو بردن خشم و اختیار خود داشتن است.
وی در ادامه امام سید، زکی و مجتبی را از القاب امام حسن (ع) عنوان کرد و افزود: امام حسن (ع) در شب نیمه رمضان سال سوم هجری در مدینه چشم به جهان گشوده است.
امام جماعت مسجد فاطمه الزهرا سراوان با اشاره به فرمایشات امام علی (ع) اظهار داشت: فرزندان شما فرزندان من هستند و حسن و حسین فرزندان پیغمبر خدایند.
وی با بیان اینکه بردباری و صبر نقش کلیدی در زندگی روزمره انسان دارد، اذعان داشت: در کنترل خشم و غصب خود هوشیار باشید.
حسین آبادی امام جماعت مسجد فاطمه الزهرا سراوان با اشاره به بیانات امام صادق (ع)  تصریح کرد: حسن بن علی (ع) عابدترین مردم زمان خود بودند.
حجت الاسلام والمسلمین حسین آبادی در پایان با اشاره به فرمایشات پیامبر اکرم (ص) گفت: نیرومندترین شما کسی است که هنگام خشم بر نفس خود مالک باشد.
 
انتهای پیام/1675
 
يکشنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۴۳
کد مطلب: 3666
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *