800
۰

شهریاری: شهروندان توجهی به شایعات نکنند/ هیچ آنفولانزای پیشرفته ای در کشور شیوع نیافته است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با بیان اینکه شهروندان به شایعات توجهی نکنند گفت: هیچ مورد آنفولانزای پیشرفته ای در کل کشور شیوع نیافته است.
rhehs
rhehs
به گزارش شستون، در روز های اخیر اخباری مبنی بر شیوع آنفولانزای پیشرفته در استان در شبکه های اجتماعی در حال انتشار است.
در تماسی که عصرهامون برای پیگیری این موضوع با حسینعلی شهریاری نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی داشت، وی گفت: اطلاعی در این خصوص ندارم.
  شهروندان توجهی به شایعات نکنند شهریاری ادامه داد: هر ساله شاهد شیوع آنفولانزا د ر زمستان هستیم که در پیشبینی هایی که صورت گرفته افراد پرخطر باید در فصل پاییز اقدام به تزریق آمپول آنفولانزا نمایند تا ایمنی بدنشان بالا رود. در ادامه در تماسی که با محمود رضا میری رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان داشتیم، وی با بیان اینکه شهروندان توجهی به شایعات نکنند، گفت: هیچ آنفولانزای پیشرفته ای در کل شیوع پیدا نکرده است.
  هیچ آنفولانزای پیشرفته ای در کشور شیوع نیافته است  وی با بیان اینکه عده ای با انتشار این اخبار در فضای مجازی سعی دارند آرامش را از مردم بگیرند، افزود: در پیش بینی هایی که امسال صورت گرفته قرار شده گروه های پرخطر شامل بیماران قلبی، زنان باردار، مبتلایان به سرطان، افراد پیر و دیابتی در ابتدای پاییز اقدام به تزریق واکسن آنفولانزا نمایند. وی با بیان اینکه آمپول آنفولانزا در کل کشور موجود است، خاطر نشان کرد: تمام مراکز بهداشتی این آمادگی را دارند که این واکسن را تزریق نمایند.

منبع: دانا
سه شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۱
کد مطلب: 3694
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *