800
۰
رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی سراوان:

مطالعه کردن باعث تغییر نگرش نسبت به جهان پیرامون می شود

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی سراوان گفت: مطالعه کردن باعث تغییر نگرش نسبت به جهان پیرامون می شود.
ب
ب
عبدالسلام بلوچ زاده رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سراوان  در گفت و گو با شستون ضمk تبریک هفته کتاب و کتابخوانی اذعان داشت: هرسال هفته کتاب و کتابخوانی از 24 آبان با شعار "ایران می خواند" آغاز می شود.
وی افزود: کتاب " سفرنامه بلوچستان علاء الملک" آخرین کتابی بوده است که چند روز گذشته به پایان رسانده و هم اکنون در حال مطالعه کتاب " در آمدی بر نظریه ها و روش های نقد ادبی" اثر چالز برسلر است.
رئیس فرهنگ  و ارشاد اسلامی سراوان خاطر نشان کرد: برای مطالعه هدفمند باید موضوعات مورد مطالعه مشخص وبرای زمان مطالعه برنامه ریزی شود.
بلوچ زاده با اشاره به اینکه در طول روز در زمینه های مختلف مطالعه دارد و یک ساعت در شبانه روز مطالعه مفید دارد، بیان داشت: مطالعه کردن باعث تغییر نگرش نسبت به جهان پیرامون می شود که این موضوع بسیار مهم است.
وی در خصوص ترویج فرهنگ کتاب خوانی در جامعه گفت: اولا باید مشخص کنیم که مطالعه کردن و کتاب خوانی یک هدف است و دوم اینکه برای ترویج کتاب خواندن در بین اعضای جامعه باید زیر ساخت های آن فراهم شود که می طلبد نهاد های و دستگاهای دولتی در این راستا هم قدم شوند.
رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی باتوجه به اینکه علاقه خاصی به نوشته های دکتر باستانی پاریزی دارد، خاطرنشان کرد:کتاب حماسه کویر، پیغمبر دزدان و سایه های کنکره از جذاب ترین کتاب هایی بوده است که تا کنون مطالعه کرده است.
 
 
انتهای پیام/1319
يکشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۵۴
کد مطلب: 3792
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *