800
۰

مسئول سازمان بسیج رسانه شهادت محسن خزائی را تسلیت گفت

مسئول سازمان بسیج رسانه در پیامی، شهادت محسن خزائی خبرنگار صدا و سیما در سوریه را به خانواده وی و جامعه رسانه ای کشور تسلیت گفت.
خبرنگار
خبرنگار
به گزارش شستون، به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسعود بصیری مسئول سازمان بسیج رسانه در پیامی، شهادت محسن خزائی خبرنگار صدا و سیما در سوریه را به خانواده وی و جامعه رسانه ای کشور تسلیت گفت.
در این پیام آمده است:   شهادت هنر مردان خداست و تصور مرگی جز شهادت برای هنرمندان راه الله غیرممکن است و به همین دلیل است که قاطبه جامعه خبری کشور به امثال خزائی قبطه می خورند. اصحاب رسانه بار دیگر عزیزی را از دست داده اند که الگوی ایثار و انقلابی گری در عرصه خبر بود و لذا یکصدا فریاد می زنند که راه خزائی ها ادامه خواهد یافت و دشمن هرگز نمی تواند نوای حقیقت گوی فرزندان عاشورا را از بین ببرد. امثال خزائی صدای بلند اسلام خواهی، ظلم ستیزی و وطن دوستی خبرنگارانی هستند که به جای عافیت طلبی در غرب و ذلت پذیری در کنج تحریریه های رسانه های صهیونیستی، جان خویش را در کف نهاده و مرگ با عزت را بر زندگی ذلت بار ترجیح داده اند.  خزائی و امثال او بیرقی را استوار کرده اند که شقی ترین افراد زمانه در صدد سرنگونی آن بودند. خبرنگاران انقلابی و شهدای این عرصه در حقیقت پرچم زیبای عزت و شرف این حرفه هستند و دشمنان بدانند که این راه بی رهرو نخواهد ماند و ان شاالله تا اعلام خبر ظهور صاحب اصلی این انقلاب نوای آزادی خواهی و کفرستیزی خبرنگاران انقلابی ادامه خواهد یافت. اینجانب ضمن عرض تسلیت به خانواده شهید محسن خزایی برای بازماندگان آن سعید عزیز از درگاه خداوند یکتا سلامتی و طول عمر مسألت کرده و باردیگر تاکید می کنم که قلم آن شهید برزمین نخواهد ماند و صدایش در ادامه تاریخ خبرنگاری شرافتمندانه، پرطنین تر منعکس خواهد شد. ان شاالله   انتهای پیام/ن
يکشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۷
کد مطلب: 3793
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *