800
۰
رئیس اداره کتاب خانه های سراوان در گفت و گو با شستون:

۳۹هزار جلد کتاب در شهرهای فرهنگی سراوان وجود دارد/مطالعه، لازمه ی پیشرفت و تعالی جامعه

رئیس اداره کتاب خانه های شهرستان سراوان گفت: ۳۹هزار جلد کتاب در شهر های فرهنگی سطح شهرستان سراوان وجود دارد.
کتاب
کتاب
حکیم داد حسین بر رئیس اداره کتابخانه های شهرستان سراوان در گفت و گو با شستون با اشاره به حدیثی از امام علی (ع) ، اذعان داشت: اداره کتابخانه های شهرستان سراوان در مجموع چهار کتابخانه نهادی و ۲  کتابخانه مشارکتی دارد.
وی افزود: از چهار کتابخانه نهادی، یک کتابخانه در جالق، یک کتابخانه در بم پشت و ۲ کتابخانه دیگر در سطح شهرستان قرار دارد.
رئیس اداره کتابخانه های شهرستان سراوان گفت: ۲ هزارو ۴۸۹ عضو فعال و ۳۹ هزار نسخه کتاب در شهرهای فرهنگی سطح شهرستان سراوان وجود دارد.
حسین بر با بیان هزینه بر بودن فعالیت های فرهنگی تصریح کرد: از مراکز علمی، دانشگاه ها و آموزش و پروش انتظار می رود که افراد را به سمت مطالعه بیشتر سوق دهند.
وی با توجه به اینکه امسال از سوی مدیر کل اداره های کتابخانه ها به عنوان "سال خواندن" نام گذاری شده است، ادامه داد: نشست های مدرسه ای، تخصصی، اداری، کتابخانه ای، طلاب، ایستگاه های کتاب و برگزاری مسابقات کتاب خوانی از فعالیت هایی بوده است که برای ترویج فرهنگ کتاب و کتاب خوانی در شهرستان سراوان توسط مسئولین کتاب خانه ها انجام شده است.
رئیس اداره کتابخانه های شهرستان سراوان مطالعه را برای پیشرفت و تعالی جامعه ملزم دانست و خاطر نشان کرد: از آنجایی که در جامعه هر نوع تفکر و اندیشه ای  وجو دارد، ابتدایی و ضروری ترین نیاز جامعه مطالعه است.
انتهای پیام/
دوشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۰۵
کد مطلب: 3806
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *