800
۰

کربلا مملو از زائر شد/ پیش‌بینی حضور حداقل ۲۰ میلیون زائر در راهپیمایی و مراسم اربعین

همزمان با نزدیک شدن به شب اربعین حسینی، میلیون‌ها زائر با پایان راهپیمایی خود وارد شهر کربلا شدند و لحظه به لحظه بر تعداد زوار افزوده می‌شود.
ghrehe
ghrehe
به گزارش شستون، در حالی که یک روز به اربعین حسینی(ع) باقی مانده است، لحظه به لحظه بر تعداد زائرانی که با پایان راهپیمایی خود وارد کربلا می‌شوند، افزوده می‌شود.
از صبح امروز (شنبه) زائران اباعبدالله الحسین(ع) برای تجدید پیمان با آرمان‌های آن حضرت، در حالی وارد شهر کربلای معلی می‌شوند که زائران عراقی برای رعایت حال زوار غیرعراقی به محض رویت حرمین شریفین و عرض ادب به ساحت مقدس آنان، کربلای معلی را به سمت محل زندگی خود ترک می‌کنند چراکه مسئولان اجرایی و دولتی عراق تاکید کرده‌اند که شهر کربلا به هیچ عنوان گنجایش جمعیتی که در راهپیمایی شرکت کرده‌اند را ندارند.
در حالی که روز دوشنبه با اربعین حسینی در عراق مصادف است، هم‌اکنون تمام خیابان‌‌های منتهی به حرم امام حسین(ع) مملو از زائران است که مسیر راهپیمایی آنها تمام شده و به شهر کربلای حسینی رسیده‌اند. هم‌اکنون میلیون زائر امام حسین در کربلای معلی حضور دارند تا در مراسم شب اربعین حسینی که فردا شب در کربلای معلی برگزار خواهد شد، شرکت کنند.
هنوز هیچ آمار رسمی از تعداد افرادی که در راهپیمای اربعین شرکت کرده‌اند، اعلام نشده اما پیش‌بینی‌ها از حضور حداقل 20 میلیون نفر در این راهپیمایی حکایت دارد.
منبع: تسنیم
شنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۱۲
کد مطلب: 3899
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *