ثبات و آرامش بر بازار اقلام اساسی

30 آبان 1395 ساعت 9:45

فعالان بازار معتقدند که با توجه به فراوانی عرضه در برابر تقاضا پیش بینی می شود در روز اربعین با افزایش قیمتی در بازار روبرو نشویم.


به گزارش شستون، محمد علی کمالی سروستانی مدیر عامل اتحادیه مرغداران گوشتی در گفتگو با خبرنگار صنعت ، تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان  در خصوص قیمت مرغ  اظهار داشت: طی 20 روز اخیر نرخ مرغ زنده روند نزولی به خود گرفت بطوریکه کمترین سود هم عاید مرغداران نمی شود .
  وی افزود: در حال حاضر نرخ هر کیلو مرغ زنده درب مرغداری 4 الی 4 هزار و 200 تومان و آماده به طبخ برای مصرف کننده نیز  6 هزار و 600 تومان است .   کمالی سروستانی از ثبات قیمت مرغ در ایام اربعین حسینی خبر داد و گفت : با توجه به عرضه مناسب مرغ در بازار، اتفاق خاصی از حیث قیمت در روز اربعین نخواهیم داشت.   ثبات نسبی قیمت برنج ایرانی در بازار   همچنین قاسمعلی حسنی عضو اتحادیه مواد غذایی در گفتگو با خبرنگار ما گفت : با توجه به توزیع مناسب کالاهای اساسی، هیچ گونه افزایش قیمتی در باب کالاهای اساسی نخواهیم داشت.    حسنی با اشاره به وضعیت نرخ برنج ایرانی در بازار افزود : چند روزی است که با افزایش عرضه، قیمت برنج ایرانی به ثبات رسیده که انتظار می رود این وضعیت ادامه یابد .
هر کیلو دام سبک 12 هزار تومان
  منصور پوریان رئیس شورای تامین کنندگان دام کشور در گفتگو با خبرنگار صنعت، تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد : با توجه به عرضه مناسب دام زنده پیش بینی می شود که مشکل خاصی از حیث عرضه و قیمت در  اربعین حسینی به وجود نیاید .   وی از عرضه 120 هزار راس دام سبک و 50 هزار راس دام سنگین در بازار خبر داد و گفت :طی چند روز اخیر قیمت دام زنده در بازار هیچ گونه تغییری نداشت به طوریکه هر کیلو دام سبک 12 هزار تومان و هر کیلو دام سنگین نیز 11 هزار و 600 تومان به فروش می رسد .  
علی اصغر ملکی رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی در گفتگو با خبرنگار ما نیز از ثبات نرخ گوشت طی سه هفته اخیر خبر داد و گفت: در حال حاضر هر کیلو شقه گوسفندی بدون دنبه 31 تا 32 هزار تومان به مغازه دار و 35 الی 36 هزار تومان به مشتری عرضه می شود.   وی افزود: با توجه به فراوانی عرضه در برابر تقاضا پیش بینی می شود که با افزایش قیمتی در بازار روبرو نشویم.    نرخ مصوب ظروف یکبار مصرف   مقیمی اصل رئیس اتحادیه ظروف یکبار مصرف در گفتگو با خبرنگار صنعت، تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  با اشاره به نرخ مصوب ظروف یکبار مصرف افزود: در حال حاضر نرخ قاشق از 10 الی 15 تومان،کاسه یکنفره 30 تا 60 تومان، سطل از 50 تا 80 تومان،ظرف در دار 70 تومان و لیوان  یک بسته 500 تایی 7 هزار و 500 تومان است.       انتهای پیام/


کد مطلب: 3914

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/news/3914/ثبات-آرامش-بازار-اقلام-اساسی

شستون
  https://shastoon.ir