800
۰
در نشست فرمانده سپاه سراوان با اصحاب رسانه مطرح شد؛

کمرنگ کردن خلا ها با منعکس کردن ظرفیت های جامعه /سراوان آخرین چراغ برق جمهوری اسلامی ایران

فرمانده سپاه شهرستان سراوان در نشست صمیمی یا اصحاب رسانه گفت: اصحاب رسنه با منعکس کردن ظرفیت های منطقه می توانند خلاهای موجو را کمرنگ کنند.
پ
پ
به گزارش شستون؛ سرهنگ پاسدار محمد پودینه فرمانده سپاه شهرستان سراوان به مناسبت آغاز هفته بسیج شب گذشته با اصحاب رسانه نشست صمیمی داشت.
وی در این نشست ضمن تسلیت اربعین حسینی و تبریک و گرامیداشت آغاز هفته بسیج، در این دیدار از خبرنگاران شهرستان سراوان خواست تا در مسائل اجتماعی و فرهنگی که نیازمند هماهنگی و تعامل بیشتر اصحاب رسانه با یکدیگر است برای بهبود وضعیت روانی جامعه ومردم در سراوان ، گسترش ارزش های دین مبین اسلامی وفرهنگ انقلابی از توانمندی های همدیگر استفاده کنند.
فرمانده سپاه شهرستان سراوان در گوشه ای از سخنانش به برداشت های غلطی که از شهرستان سراوان در اذهان عمومی تداعی شده است اشاره کرد و  خاطر نشان کرد: در مدت زمانی که شهرستان سراوان حضور داشته است تعامل، وحدت، هماهنگی و یک پارچگی  را  در سطوح مختلف اقشار جامعه به ویژه علما، ریش سفیدان، بزرگان جامعه و نخبگان را شاهد بوده که در دیگر نقاط این وحدت و همبستگی کمتر دیده می شود.
پودینه در گوشه ای از سخنانش در نشست صمیمی با اصحاب رسانه  با توجه به حاشینه نشینی که در اکثر شهرستان ها وجود دارد بیان داشت: جرایم و بزهکاری ممکن است که در این مناطق رخ دهد که بهره برداری های مختلف در فضای مجازی را به دنبال داشته باشد و تشدید روانی ایجاد کند، می طلبد که اصحاب رسانه در این موضاعات دقت کافی داشته باشند تا ناخواسته زمینه بهره برداری رسانه های معاند انقلاب اسلامی ایران را ایجاد نکنند.
وی با توجه به مرزی بودن سراوان به منعکس کردن ظرفیت های منطقه در راستای کمرنگ کردن خلا های موجود جامعه در رسانه ها تأکید کرد و ادامه داد به برکت نیروهای منطقه ای و بومی اقدامات زیادی برای انسداد و کنترل مرز انجام شده است.
فرمانده سپاه شهرستان سراوان در این نشست از شهرستان سراوان به عنوان آخرین چراغ برق جمهوری اسلامی ایران یاد کرد و افزود: اصحاب رسانه در این شهرستان باید هوشیارتر عمل کنند زیرا دشمن به دنبال برخی از مسائل است تا بهره برداری انجام دهد و به چهره جمهوری اسلامی ایران خدشه وارد کند.
انتهای پیام/
   
 
يکشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۸
کد مطلب: 3919
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *