800
۰
درگفت و گو با شستون عنوان شد:

خطوط قرمز بسیج، خط قرمز انقلاب /بسیج دانشجویی دژ مستحکم، در مقابل ورود فتنه به دانشگاه

دانشجوی بسیجی گفت: بسیج دانشجویی در سطح دانشگاه دژ محکمی را در برابر ورود فتنه به دانشگاه ایجاد می کند.
htestrgh
htestrgh
جواد شبان نائی دانشجوی بسیجی و مسئول کانون کفا دفتر نهاد رهبری مجتمع آموزش عالی شهرستان سراوان در گفت وگو با شستون با اشاره به فرمایشات امام خمینی (ره) گفت: بسیج لشکر مخلص خداست، که دفتر تشکیل آن را همه مجاهدان از اولین تا آخرین، آن را امضاء کرده اند.
وی با بیان اینکه بسیج یکی از مهم ترین تشکل های دانشجویی در سطح کشور است، افزود: بسیج دانشجویی می تواند با جذب حداکثری دانشجویان در سطح دانشگاه و بالا بردن سطح بینش سیاسی و فرهنگی دانشجو و تبلیغ انقلاب گرایی در سطح دانشگاه دژ محکمی را در برابر ورود فتنه به دانشگاه ایجاد نماید.
دانشجوی بسیجی حفظ و پیشبرد اهداف انقلاب را وظیفه ذاتی بسیج دانست و اظهار داشت: دغدغه اصلی ما رسیدن به انتظاراتی است که مقام معظم رهبری از دانشجویان و دانشگاه ها دارد.
وی در ادامه با بیان اینکه خطوط قرمز بسیج خط قرمز انقلاب است، بیان داشت: خطوط قرمز ما جایی است که بخواهد بر پیکره انقلاب کوچکترین خدشه ای ایجاد شود.
شبان نائی در پایان با بیان اینکه استکبار ستیزی در محور فعالیت های فرهنگی بسیج قرار دارد، گفت: استکبار ستیزی با اجرای برنامه های مختلف و اشاعه آموزه های دینی در سطح دانشگاه ها انجام می شود.
 
انتهای پیام/1675
سه شنبه ۲ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۳۱
کد مطلب: 3955
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *