گزارش شستون از شیفتگان خط ولایت؛

بسیج خورشیدی تابناک در مناطق سوزناک اقتصادی/ خجل شدن اسطوره ها از تعصب به پاسداری مکتب توسط بسیجیان

2 آذر 1395 ساعت 15:03

بسیجیان با عشق به ولایت و رهبری و با عزم آهنین همگام و همسوی با آرمان های شهدا از مکتب عشق و حقیقت دفاع می کنند.


به گزارش پایگاه خبری شستون، بسیجیان سرافراز و غیور شهرستان مرزی سراوان همچون کوه در مرزها در سرمای سوزناک زمستان که در این مناطق تا مغز استخوان می رسد، در دفاع از ناموس و کشور با ایمانی راسخ به ریسمان الهی چنگ می زنند تا دشمن به خود جرعت تجاوز به خاک کشور را ندهد.
همچنین گروه های جهادی بسیج ناحیه مقاومت سپاه شهرستان سراوان با برگزاری اردوهای جهادی با عشق، همیشه در خط ناب ولایت حضور دارند و با ساخت منازل مسکونی، سرویس های بهداشتی، ساخت و مرمت مدارس، کاشت و برداشت محصولات و هرس نخیلات به روستاییان در مناطق صفر مرزی کمک وشرایط زندگی ایده آل را برای آنها فراهم می کنند.
مدتی است دشمن با راه اندازی و گسترش شبکه های ماهواره ای و باپخش سریال هایی که تماما بوی خیانت می دهد و کانون گرم خانواده را به واهی می کشاند، سعی در نابودی خانواده های مسلمان از این طریق را دارد که معاونت فرهنگی سپاه شهرستان ستاد امر به معروف و نهی از منکر سپاه شهرستان سراوان هم با اجرای برنامه های متنوعی همچون تذکر لسانی، اجرای همایش و نمایشگاه های عکس در خصوص دجالواره و جنگ نرم با چاپ، نشر، توزیع کتاب، نشریه و مقاله در راستای بصیرت افزایی در مقابله با ابزارهای جنگ نرم همگام و همسوی رهنمود های مقام معظم رهبری پیش می رود که تأثیرات به سزایی در خانواده ها داشته است و از بسیاری از ناهنجاری ها در این منطقه جلوگیری کرده است.
برگزاری مسابقات در مدارس، دانشگاه ها و همچنین برگزاری کوه پیمایی و پیاده روی های خانوادگی به مناسبت های مختلف برای اقشار مختلف مردم جامعه از برنامه های راهبردی و محوری در سپاه شهرستان است که توسط بسیجیان اجرا  که باعث ایجاد روحیه شاد و مطلوب تر در بین شهروندان و به حفظ و تقویت انسجام همگانی ورزش در شهرستان کمک های شایانی کرده است.
جامعه بسیج زنان سراوان هم با برگزاری کارگاه های عفاف و حجاب، مادران پرچم دار، کارگاه های آموزشی تربیت فرزندان به سبک آموزه های اسلامی برای بانوان توانسته است دراین حوزه، بانوان را نسبت به مسائل داخلی و خارجی و حضور موثر در جامعه آگاه کند.
باتوجه به اینکه سراوان یک شهرستان مرزی و حساس در مقوله امنیت است، بسیجیان توانسته اند با تعامل با دیگر نیروهای امنیتی، امنیت و آرامش را در این مناطق به ارمغان آورده اند و با هوشیاری توانسته اند گروهک هایی را که قصد انجام عملیات های ضد امنیتی را داند و در افکار و اذهان عمومی تشویش ایجاد کنند را نقش بر آب کنند و تمامی دشمنان که قصد نا امن جلوه دادن مرزهای جمهوری اسلامی ایران را دارند، نا امید کنند.
انقلاب اسلامی یکی از مهم ترین دست آورد های امام راحل (ره) است که حاصل جانفشانی ها و فداکاری های خیل عظیم جمعیت در آن دوران بود که در این برهه از زمان باید با هوشیاری و تقویت بصیرت نقشه هایی شوم دشمنان را خنثی و برای حفاظت از کیان جمهوری اسلامی ایران همیشه بیدار باشیم.
مدتی است که بسیجیان سرافراز با برپایی بیمارستان های صحرایی در مناطق محروم که از امکانات بهداشتی بی بهره هستند، تحولاتی را برای درمان مردم ایجاد کرده اند و با درمان رایگان، هزینه های سرسام آور درمان بعضی از بیماری ها را برای خانواده ها کم کرده اند.
حلقه های صالحین یکی از راه بردی ترین و اثر بخش ترین برنامه های بسیج که در زمینه روشنگری و تقویت و گسترش تفکر بسیجی فعالیت می کند.


کد مطلب: 3978

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/news/3978/بسیج-خورشیدی-تابناک-مناطق-سوزناک-اقتصادی-خجل-شدن-اسطوره-تعصب-پاسداری-مکتب-توسط-بسیجیان

شستون
  https://shastoon.ir