800
۰
شهدای بسیجی بلوچ، پیشگامان مبارزه با گروه های تکفیری؛

فرزند شهید: آرزوی مبارزه با گروه های تفکیری را دارم/پدر شهید اهل سنت: هدف گروه های تکفیری ضربه زدن به اسلام است

سوم آذر ماه سال گذشته هفت نفر از استان سیستان و بلوچستان در دفاع از اسلام ناب محمدی و مبارزه با گروه های تکفیری در کشور سوریه به شهادت رسیدند.
شهدای دلگان
شهدای دلگان
به گزارش شستون، به نقل از دلگان پرس، از چند سال قبل گروه های تروریستی با حمایت مستقیم کشورهای غربی، رژیم صهیونیستی بعضی از کشورهای منطقه نظیر ترکیه ، عربستان و قطر در کشورهای سوریه و عراق شروع به قتل، غارت، ویرانی و بدترین اعمال ضد انسانی کردند، تروریست های چند ملیتی که فقط و فقط جهت بدنامی اسلام در نزد جهانیان به میدان آمده بودند.
نیروهای مستشاری جمهوری اسلامی ایران بعد از احساس خطر از این جبهه تروریستی، تکفیری و صهیونیستی به مشاوره نیروهای مردمی سوریه پرداختند.
از استان سیستان و بلوچستان هم بسیجیان به صورت مردمی و داوطلبانه جهت ماموریت مستشاری و مقابله با جریانهای تکفیری و صهیونیستی به این کشور مسلمان رفته اند، در جریان یکی از این عملیاتها در سوم آذرماه سال گذشته، مدافعان اسلام بر علیه نیروهای تکفیری و صهیونیستی تعدادی از این بسیجیان سیستانی و بلوچستانی مدافع اسلام در سوریه به شهادت رسیدند.
 پرویز بامری، نظرمحمد بامری، اصغر بامری، مراد عبداللهی، سید محسن سجادی، عمر ملازهی و سلیمان برجسته از شهدای بلوچ مدافع اسلام ناب محمدی بودند که سال گذشته در چنین روزی به شهادت رسید.

شهید نظرمحمد بامری یکی از این شهدا است، این شهید متولد روستای گزشاهان شهرستان دلگان است، زمانی که تکفیری ها در کشور سوریه به قتل و غارت مردم مظلوم این کشور می پرداختند، قول داده بود تا به دفاع از مظلوم و اسلام ناب محمدی به سوریه برود و رفت و همانجا بود نامش جز شهیدان مدافعین حرم رفت.

شهید نظرمحمد بامری
هادی بامری نوجوان۱۶ ساله و اولین فرزند این شهید در گفتگو با خبرنگار ما اینچنین می گوید: دلم برای پدرم تنگ شده ولی باعث افتخار و سربلندی من است که پدرم در راه خدا به شهادت رسیده است، چه افتخاری از این بالاتر که فرزند شهید مدافع اسلام ناب محمدی باشی، به پدرم سر مزارش قول داده ام که من هم راه او را ادامه بدهم و به مبارزه با گروه های تروریستی ضد اسلام در سوریه بروم.
وی شهادت را عزتی ابدی می داند که از امام حسین (ع) و شهدای کربلا به ارث رسیده است، شهدای مدافع اسلام ناب محمدی با حضور خود نمی گذارند، عاشورایی دیگر در سرزمین های اسلامی رخ بدهد، و باری دیگر یزیدیان زمان خاندان اهل بیت (ع) را به اسارت ببرند.

مه بی بی بامری مادر شهید مدافع اسلام نظر محمد بامری به خبرنگار دلگان پرس گفت: چند سال پیش و در دوران دفاع مقدس که صدام بعثی به کشور اسلامی ما حمله کرد جوانانی از سراسر ایران به دفاع از کشور اسلامی مان به دفاع رفتند، آن زمان پسرم نظر تنها ۳ سال داشت، ولی الان که این گروه های تروریستی و تکفیری به حرم حضرت زینب (س) حمله کرده و مسلمانان را به قتل می رساندند پسرم را در دفاع از اسلام فرستادم.
وی افزود:من هیچ ناراحتی ندارم که فرزندم شهید شده، چه چیزی بهتر از شهادت در راه خدا، من ۵ فرزند پسر دارم آنها را هم در دفاع از اسلام اعزام میکنم تا در این راه به شهادت برسند.
مادر شهید مبارزه با جریانهای صهیونیستی ادامه داد: همه در روز مرگ عزیزان خود ناراحت هستند ولی من آن روز خوشحال بودم که فرزندم در راه خدا به شهادت رسیده است، به عنوان یک مادر شهید به همه مادران می گویم که فرزندان خود را در دفاع از اسلام و مبارزه با جریانهای تروریستی و تکفیری اعزام کنید.

شهید مراد عبداللهی
مراد عبداللهی، مسن ترین شهید مدافع اسلام ناب محمدی بود که تمام دارایی خود را رها کرد و برای دفاع از مسلمانان و حریم اهل بیت (ع) عازم کشور سوریه شد و سال گذشته در چنین روزی به آرزوی دیرینه خود که همان شهادت بود دست یافت.
مرتضی عبدالهی فرزند این شهید بلوچ در گفتگو با خبرنگار ما با بیان اینکه سخن گفتن از شهید و شهادت کاری بس دشوار و مشکل است اما از باب اینکه آب دریا را اگر نتوان چشید هم بقدر تشنگی باید چشید گفت: پدر شهیدم مراد عبدالهی فرزند لعل محمد جوان پاک و محب اهل بیت (ع) و عاشق و دلباخته حریم ولایت حضرت زینب الکبری (س) بود.
وی افزود: پدرم فردی متدین و دارای روحیه بسیار بالای مذهبی که قلبش برای شهادت می زد و هر وقت با او ملاقات می کردم از آرزوی شهادت در رکاب ولی زمانش امام خامنه ای می گفت که ای کاش من هم مثل شهدا که در دفاع از اسلام به شهادت رسیده اند جام شهادت را می نوشیدم.
فرزند شهید نظرمحمد عبداللهی تصریح کرد: پدر شهیدم حاضر نبود آزارش به فردی برسد و در این اواخر که شنید راه شهادت همچنان باز و توفیق شهید شدن ممکن است بهترین مسیر و راه شهادت در دفاع از حریم اهل بیت پیامبر گرامی اسلام(ص) و دفاع از اسلام ناب محمدی باشد با جمعی از یارانش برای دفاع از اسلام و مبارزه با گروه های تکفیری و صهیونیستی راهی جبهه های حق علیه باطل شد.
وی با تاکید بر اینکه شهید بر اساس منویات ولی امر مسلمین جهان امام خامنه ای و در دفاع از اسلام و در برابر پلیدترین دشمنان اسلام و مسلمین یعنی داعش و القاعده در کشور مسلمان سوریه جهاد و مبارزه  اعزام شد خاطر نشان کرد: سرانجام در ماه محرم و صفر که به فرموده امام خمینی (ره) ماه پیرزوی خون بر شمشیر است شربت شهادت را نوشید و به خیل عظیم یاران شهیدش که در دفاع از اسلام ناب محمدی به شهادت رسیده بودند پیوست.

اصغر بامری یکی دیگر از شهدای مدافع اسلام ناب محمدی است، او خود به مانند محمد برادر نوجوانش، که سالها قبل در جبهه های حق علیه باطل به شهادت رسیده است راه دفاع از حق و حقیقت را پیش می گیرد، فرصت حضور در دفاع از اسلام ناب محمدی در کشور سوریه که فراهم می شود او جز اولین کسانی بود که از دلگان عازم شد و در همین کشور بود که به شهادت رسید.

شهید عمر ملازهی

شهید سلمان برجسته
پندوک برجسته پدر سلمان برجسته شهید بلوچ و اهل سنت مدافع اسلام ناب محمدی در در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: من و فرزند شهیدم جهت دفاع از اسلام و مبارزه با گروه های تکفیری به سوریه رفته بودیم.
وی افزود: زمانی که مشاهده کردیم این گروه های تروریستی و ضد اسلام مسلمانان شیعه و اهل سنت را در سوریه به شهادت می رسانند و به زنان و کودکان هم رحم نمی کنند به آنجا رفتیم تا با آنها مقابله کنیم.
این تک تیرانداز و مدافع اسلام تصریح کرد: گروه داعش و سایر گروه های تکفیری جنایتهای زیادی را در سوریه بر علیه مسلمانان انجام می دهند، آنها به هیچ انسانی رحم نمی کنند من همه چیز را مشاهده کردم و دیدم که گروه های تکفیری با مردم سوریه چه کارهایی را انجام داده اند.
برجسته هدف از این گروه ها را ضربه زدن به اسلام ناب محمدی دانست و بیان کرد: استعمارگران و دشمنان اسلام از این جنایتکاران حمایت می کنند تا به نام اسلام ضربه و یا مسلمانان را بدنام کنند ولی دشمنان اسلام این را بدانند که ما اهل سنت سیستان و بلوچستان در کنار برادران تشیع تا آخرین قطره خونمان از اسلام دفاع و با گروه های تکفیری و صهونیستی مبارزه می کنیم.
وی در پایان خاطر نشان کرد: از همین جا به دشمنان اسلام و گروه های ضد اسلام که فقط شعار می دهند و هیچ کاری برای اسلام انجام نمی دهند می گویم که خودشان تصاویر جنایتهای تکفیری ها را در سوریه و عراق ببینند و بدانند که از چه جنایتکارانی حمایت می کنند.

شهید پرویز بامری

شهید سید محسن سجادی
انتهای پیام/
چهارشنبه ۳ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۸
کد مطلب: 3983
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *