امام جمعه اهل سنت سراوان:

آمادگی کامل بسیجیان سلحشور در دفاع از کشور/ ایفای نقش موثر بسیج در اقتصاد مقاومتی

4 آذر 1395 ساعت 11:52

امام جمعه اهل سنت سروان گفت: نیروهای بسیجی در اقتصاد مقاومتی در پیروی از رهنمودها و فرمایشات مقام معظم رهبری به خوبی ایفای نقش کرده اند.


مولوی ساداتی امام جمعه اهل سنت شهرستان سراوان در گفت و گو با شستون ضمن تبریک هفته بسیج اظهار داشت: بسیج از تمامی اقشار مختلف مردم تشکیل شده است وخدمت رسانی به مردم و رفع نیازها در جامعه را اولویت کار خود قرار داده است.
وی در ادامه افزود: بسیجیان سلحشور همیشه برای دفاع از کشور آمادگی لازم را دارند و در زمینه سازندگی و محرومیت زدایی اقدامات ارزشمندی را انجام داده اند.
امام جمعه اهل سنت شهرستان سراوان با اشاره به اینکه تمامی هم و غم بسیجیان برطرف کردن مشکلات مردم است، خاطر نشان کرد: بسیجیان شهرستان سراوان رسالت خود را در این شهرستان حفظ کرده اند.
مولوی ساداتی همچنین با بیان اینکه نیروهای بسیجی توانسته اند در اقتصاد مقاومتی در پیروی از رهنمود ها و فرمایشات مقام معظم رهبری به خوبی ایفای نقش کنند، گفت: در روستا و نقاط محروم جامعه امکانات زیادی را فراهم کرده اند که می طلبد دولت مردان هم توجه بیشتری در این مناطق داشته باشند.
وی در گوشه ای از سخنانش به ظاهر سازی آمریکا در خصوص برجام و عمل نکردن به تعهداتش اشاره کرد و اذعان داشت: کشور با کمک نیروهای جوان و مستعد در قالب بسیج نقش موثری در زمینه های مختلفت همچون کشاورزی، صنعت و سازندگی داشته باشند و کشور را از آفات محفوظ نگاه دارد.
امام جمعه اهل سنت سراوان در پایان با توجه به جنگ نرم در این برهه از زمان گفت: بسیجیان باید با یک دید تیز بین از اوضاع و واقعیت ها  شناخت داشته باشند و استعداد های بالقوه را به بالفعل تبدیل کنند تا مقابل چالش های مختلف از آمادگی کامل برخوردار باشند.
 
انتهای پیام/


کد مطلب: 4007

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/news/4007/آمادگی-کامل-بسیجیان-سلحشور-دفاع-کشور-ایفای-نقش-موثر-بسیج-اقتصاد-مقاومتی

شستون
  https://shastoon.ir