800
۰
نماینده مردم سراوان:

آینده برجام دست ترامپ نیست/ دراجرای قرادادهای بانکی توسط آمریکا ایراداتی وجود دارد

نماینده مردم سراوان، مهرستان و سیب و سوران گفت: آمریکا به تعهداتش در برجام عمل نکرده است و در بسیاری از امور از جمله اجرای قرارداد های بانکی ایراداتی وجود دارد.
برحام
برحام
محمد باسط درازهی نماینده مردم سراوان، مهرستان و سیب و سوران در گفت و گو با شستون اذعان داشت: در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، از سوی رئیس جمهور منتخب فقط شعار شنیده می شد و آینده برجام دست ترامپ نیست که بخواهد آن را اجرا یا باطل کند.
وی افزود: کل دنیا از جمله آژانس بین الملی، سازمان ملل و اتحادیه اروپا از برجام به عنوان یک معاهده بین المللی یاد می کنند و هر کشوری که به خواهد برجام را نقض کند آن کشور را محکوم می کنیم.
نماینده مردم سراوان، مهرستان و سیب و سوران گفت: می توان به آینده برجام امیدوار بود و جایی برای نگرانی برای ملت شریف ایران وجود ندارد.
درازهی خاطر نشان کرد:  نمایندگان مجلس شورای اسلامی بر این باور هستند که اجرای برجام به دست یک فرد  نیست و آمریکا فقط یکی از اعضای عهدنامه برجام است.
وی به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص نقض برجام اشاره کرد و ادامه داد:آمریکا به بسیاری از تعهداتش در برجام عمل نکرده است و در بسیاری از امور ازجمله اجرای قراردادهای بانکی ایراداتی وجود دارد.
انتهای پیام/
يکشنبه ۷ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۰۷:۴۷
کد مطلب: 4043
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *