800
۰
نماینده مردم سراوان در گفت و گو با شستون:

عمده دلیل استیضاح وزیر اقتصاد مشکلات اقتصادی موجود در جامعه است/ اقتصاد مقاومتی در جامعه عملی نشده است

نماینده مردم سراوان، مهرستان و سیب و سوران گفت: مشکلات اقتصادی موجود در جامعه از عمده دلیل استیضاح وزیر اقتصاد و دارایی است.
نماینده
نماینده
محمد باسط درازهی نماینده مردم شهرستان های سراوان، مهرستان و سیب و سوران در گفت و گو با شستون اظهار داشت: تعداد امضاهای نمایندگان برای استیضاح وزیر اقتصاد و دارایی به حد نصاب رسیده است و طرح استیضاح به مجلس داده شده است.
وی با اشاره به تعطیلی مجلس شورای اسلامی در این هفته، افزود: وزیر اقتصاد و دارایی در هفته آینده برای پاسخ دادن به سوالات نمایندگان هفته آینده به مجلس می آید و وضعیت  استیضاح وزیر در هفته آینده مشخص خواهد شد.
نماینده مردم شهرستان های سراوان، مهرستان و سیب و سوران  با بیان اینکه نمایندگان اجازه طرح سوالات کلی را برای طرح سوال استیضاح دارند، خاطر نشان کرد: عمده دلیل استیضاح وزیر اقتصاد و دارایی مشکلات اقتصادی موجود در جامعه است که آنچنان که باید اقتصاد مقاومتی عملی نشده است.
شایان ذکر است علی طیب نیا وزیر اقتصاد و دارایی که در خرداد ۱۳۹۲ با اخد ۲۷۴ رأی از مجلس نهم بالاترین رأی را برای کابینه دولت روحانی به دست آورده بود که انتظار می رفت رابطه مطلوب تری با نمایندگان مجلس دهم داشته باشد. اما در ماه های اولیه تشکیل دولت یازدهم اولین کارت زرد را از مجلس دریافت کرد و طولی نکشید که با دریافت سه کارت زرد از سوی نمایندگان در آستانه استیضاح قرار گرفت.
وزیر اقتصاد و دارایی قرار است هفته آینده برای پاسخ به سوال ۲نماینده در صحن مجلس حاضر شود.
طرح استیضاح وزیر با امضای ۶۰ نماینده به هیئت رئیسه مجلس داده شده است.
انتهای پیام/
يکشنبه ۷ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۰۷:۵۶
کد مطلب: 4044
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *