800
۰
در گفت و گو با شستون عنوان شد:

پرداخت هزینه درمان معلولین با ارائه مدارک/حضور 4 هزار معلول در سراوان

رئیس اداره بهزیستی سیب و سوران گفت: هزینه های درمان معلولین با ارائه مدارک پزشکی به خانواده های آنها پرداخت می شود.
فافقا
فافقا
محمد یوسف ملازهی رئیس اداره بهزیستی شهرستان سیب و سوران در گفت و گو با شستون با بیان اینکه معلولین عضوی از جامعه هستند، گفت: روزی که معلولین بدون هیچ مانعی در جامعه حضور داشته باشند، روز معلول است.
وی با بیان اینکه هزینه های درمان معلولین با ارائه مدارک پزشکی به خانواده های آنها پرداخت می شود، افزود: معلولین در جامعه اکثرا توسط خانواده ها نگهداری می شوند و هزینه نگهداری معلول به خانواده ها پرداخت می شود.
رئیس بهزیستی سیب و سوران در ادامه اختلالات ژنتیکی، حوادث طبیعی و غیر طبیعی را از دلایل معلولیت افراد دانست و عنوان کرد: معلولیت معمولا در دوران بارداری و بعد از دوران بارداری رخ می دهد.
وی بازگشت معلولین به جامعه، توانمند سازی معلولین و نگهداری معلولین را از اهداف سازمان بهزیستی عنوان کرد و اظهار داشت: 4 هزار معلول در سراوان حضور دارند.
ملازهی با بیان اینکه حمایت های سازمان بهزیستی در راستای کاهش فشارهای اقتصادی و روحی خانواده های معلول انجام می شود، تصریح کرد: معلولیت، محدودیت نیست.
وی در پایان با اشاره به اینکه معلولینی در جامعه هستند که موفق تر از افراد عادی عمل می کنند، گفت: توصیه ما به مردم این است که معلولین را درک کنند و نگاهشان به معلولین نا توانانی آنها نباشد.
 
انتهای پیام/1675
شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۳۸
کد مطلب: 4145
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *