800
۰
امام جمعه سراوان در جمع کارکنان هلال احمر:

پابرجایی سازمان هلال احمر به همت جوانان/نقش آفرینی جوانان در عرصه های مختلف

امام جمعه سراوان گفت: سازمان هلال احمر در راستای بشر دوستی و کمک به انسان ها به همت جوانان پابرجا است.
اقلسا
اقلسا
 به گزارش شستون؛ جلسه ای به مناسبت گرامی داشت جمعیت هلال احمر با حضور حجت الاسلام والمسلمین دهقان امام جمعه سراوان، ناروئی فرمادار سراوان، مولوی حقانی امام جمعه اهل سنت مسجد صدیقه کبری سراوان و جمعه از مسئولین و کارکنان هلال احمر در سالن اجتماعات هالال احمر شهرستان سراوان برگزار شد.
در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا دهقان امام جمعه شهرستان سراوان با بیان اینکه سازمان هلال احمر در راستای بشر دوستی و کمک به انسان ها  به همت جوانان پابرجا است، گفت: دین اسلام ارزش والایی را برای جوانان قائل شده است.
وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری افزود: اگر از دشمن خود تعریف و تمجید شنیدید، بدانید که در امور و کارتان مشکلی است، اما اگر دشمنان از شما بد گویی کردند، بدانید که راه را درست رفته اید.
امام جمعه سراوان در ادامه سخنان خاطر نشان کرد: اسلام در تشویق و ترغیب جوانان و اهمیت دادن به تلاش و کوشش آنها توصیه کرده است.
وی  با اشاره به بیانات امام راحل اظهار داشت: هر کس در جوانی بندگی خدا را خوب به جا آورد، خداوند در پیری به او حکمت می آموزد.
 دهقان امام جمعه سراوان با اشاره به اینکه جوانان نقش مهمی و موثری در جامعه دارند، تصریح کرد: انقلاب به برکت حضور جوانان انقلابی بود.
وی در پایان با بیان اینکه تلاش جوانان در عرصه های مختلف نقش آفرین بوده است، گفت: باید قشر جوان را یاری نمود و مشکلات و گرفتاری های آنها را در حد توان برطرف کرد تا بستر حضور پررنگ آنها در جامعه مهیا شود.

انتهای پیام/1675
پنجشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۱۷
کد مطلب: 4241
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *